A Digitális Média Tények Könyve (DMTK) 2008 óta jelenik meg, és évről évre a digitális média és marketing legfontosabb hazai és nemzetközi tényadatait és trendjeit foglalja össze. A Neo Interactive digitális ügynökség által szerkesztett és kiadott szakmai füzet megjelenését májusra időzítik, több csatornán, többek között a neo Enter!Digital képzésein, egyetemeken, valamint a Kreatív Magazinban [befűzés]?sel terjesztik.
A digitális formában is hozzáférhető, illetve regisztráció ellenében ingyenesen letölthető kiadvány bemutatja a legfontosabb hazai portfóliók előző évét, a közösségi platformok és a közösségi marketing, a keresőmarketing, a mobilinternet és a mobilmarketing legfontosabb újdonságait. Beszámol emellett a leglényegesebb digitálismarketing-trendekről, az év legizgalmasabb szakmai fejleményeiről és a magyar kommunikációs ipar kiemelt díjairól. 2016 óta a legelgondolkodtatóbb magyar és nemzetközi véleményekből is ízelítőt kaphatnak az olvasók. 2017 újdonsága a DMTK társkiadványa, a Vélemények Könyve, amelynek épp e vélemények szekció adta az alapötletét.
Célcsoport: elsősorban a hazai digitális kommunikáció iránt érdeklődő szakemberek és leendő szakemberek: marketingesek, médiások, ügynökségi szakemberek, szak- és gazdasági újságírók, diákok, oktatók.