Bezár [x]
Már 2520 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Céginformáció:

A legnagyobb, magyar tulajdonú független digitális reklámügynökség.

A céget 2002-ben alapították magyar magánszemélyek, digitális marketingkommunikációval foglalkozik. Profiljába tartozik a digitális médiatervezés és médiafoglalás, valamint kampánymenedzsment, az online [márkaépítés]?, a multimédia dizájn, az online promóciók kitalálása és megvalósítása, a tartalommarketing és a [webfejlesztés]?. Foglalkozik továbbá közösségi, kereső-, vírus-, chat- és gerillamarketinggel is. Utóbbi tevékenységre 2009-ben divíziót indít Neo Partizans néven, amelyben fogyatékkal élő távmunkásokat foglalkoztat.
A cég ügyfelei közé a 2020-as években multinacionális és hazai tulajdonú nagyvállalatok, valamint médiavállalkozások és b2b piaci szereplők tartoznak; például a BASF, az AMC, a Dr. Oetker, a Telenor, az EGIS, a Béres ,a RAJA, az ENSANA (korábban Danubius Hotels), a WAVIN Hungary és a MOL. De korábban ügyfelei voltak többek között a [Tchibo]?, a Coca-Cola, a Bonafarm, a Lidl, a Sole-Mizo, a Fundamenta, a Mastercard, az Auchan, a Szentkirályi, a Sanofi, a [Sanoma Kiadó]? (későbbi nevén Central Média), a [Professional Publishing Hungary]?, a Mediaworks, a RAS és a HVG Kiadó is.

Az operatív irányítást 2018. májusától Benda Gergely vette át az alapító-tulajdonos Soós Gergelytől.

Bendát követően, 2019. szeptemberétől Pavláth Zita vezeti a céget.



Tevékenység:

Innovátorként a neo nevéhez fűződik az első ügynökségi Google-fiók létrehozása (és ennek több mint húsz éven át folyamatos üzemeltetése az ügyfelek és a saját keresőmarketing (SEM) kampányok megvalósítására) és az első ügynökségvezérelt keresőkampány futtatása 2002-ben, továbbá digitális niche médiahasználat gyorsan lekövetve a piac fejlődését (pl. az első magyarországi online rádiókban futó kampány, az első hazai wapkampány, az első hazai gerillamarketinget alkalmazó teljeskörű online kampány (Fanta Vadmálna Boy), az első közösségi márkaklub (iWiW Coke Club) vagy az első hazai valós idejű social media marketing kampány (Vatera Vera). Az ügynökség, szakítva a hagyományos metódussal, szintén elsőként épített kampányaiban a médium alapú tervezés helyett/mellett a user/szegmens alapú szoftveres célzásra.


A digitálismédia-piaci szakértő pozíció erősítésének, ill. a kiadói gondolkodás és kiadóvállalatok előtt álló feladatok, problémák megértésének érdekében, de egyúttal direkt hirdetési bevételek generálásának céljával, speciális sajátmédia üzletágában a neo fejlesztette és üzemelteti a nagy méretű fájlok ingyenes és regisztráció nélküli küldését biztosító, 2017-ben jelentős technológiai frissítésen átesett Mammutmail.com oldalt, továbbá a Médiapédiát és egyéb tematikus wikiket (Ecopédia, Netpédia, Energiapédia stb.), illetve a Google találati oldalának első organikus helyét Black Friday napján (erre a szópárra keresve) rekordméretű piaci versenyben több évben is elfoglaló HelloBlackFriday.hu (online) vásárlási életmódportált is.

A fenti médiaismereteket hasznosítve a Neo Interactive több márkamédiát működtet ügyfelei számára: Molcsapat.hu, Béresmozgás.hu, Sütnijó! (Dr. Oetker), vagy korábban a Lidlkonyha.hu, Hiperarak.hu, AEGON Baba-Mama Program vagy a tíznél több országban saját nyelven frissülő tartalmat szolgáltató Whiskyology.com (Pernod-Ricard) stb.

A nullás évek végére meghatározó piaci szereplővé nőtt a neo, és lehetősége nyílt a tudásmarketing jegyében piacépítő tevékenységet is végezni. 2008-tól ötletgazdaként és társszervezőként 3 éven keresztül évente megrendezte a DigitalFestival marketingkonferenciát (a BrandFestival rutinos stábjával közös produkcióban), amit váltott a 2011-től 2019-ig hét alkalommal testet öltő, szakmailag, tartalmilag teljesen saját szervezésű Enter!Digital® digitális marketingkonferencia (a későbbi években az értékesítést, helyszínt, cateringet (társ)szervező Kreatívval közösen prezentálva), majd a 2020-as évektől a bevezetett néven szakmai képzéssorozat, webinár indult minden alkalommal több száz fős érdeklődő regisztrált becsatlakozóval. Az online kereskedelem nagykorúvá válásának hajnalán, 2010 őszén megrendezi a DotCommerceDay e-kereskedelmi témákkal foglalkozó marketingkonferenciát közös szervezésben szintén a Kreatív Magazint kiadó [Professional Publishing]?gel. A DotcommerceDay 2011-től az Internetes Vásárlás Napja mozgalomként született újjá. Az Internetes Vásárlás Napja hét éven keresztül, évről-évre e-kereskedők százait és online vásárlók százezreit mozgatja meg. A neo 2016-17-ben újabb kereskedelmi akciós napokkal jelentkezett, ilyen a SzabadPéntek, GyerekPéntek és a Nyárzuhanás. A Black Friday magyarországi meghonosodásával a neo az előzőekben felsorolt "big day"-eket felváltotta az e-kereskedelmi (saját)médiájaként létrehozott HelloBlackFriday.hu platformmal, szponzorációs bevételeket generálva ezen a felettébb kompetitív piacon. Szintén 2008-tól a neo évente kiadja a Digitális Média Tények Könyve (DMTK) nevű ingyenes kiadványt (a 10.évfolyamban Vélemények Könyve tartalommal kiegészült ünnepi bővített-kiadásban), amely a digitális média és marketing évkönyveként funkcionál az előző év hazai és nemzetközi adatait, tényeit összegyűjtve, feldolgozva. A Digitális Média Tények Könyvét évről-évre több mint ötezer marketinges, ügynökségi és médiaoldali döntéshozó és senior szakember veszi kézbe print kiadványként, vagy tölti le digitálisan kiadásban. A DMTK a szöveges tartalmak mellett, vizuális oldalról infografikus dizájnnal támogatja a megértést.

A neo 2010-ben a Budapesti Kommunikációs Főiskolával közösen Digitális Marketing akkreditált képzést indított.

2011-ben neoszkóp néven publikálta a legsikeresebb nemzetközi (online) kampányokat elemző nyomtatott kiadványát.

2012-ben digitálismédia-tervezés képzést indított a Kreatívval közös szervezésben. A "Legfrissebb, újratöltött kiadás" konferencia/workshop alkalmával olyan hype témák valós értékét, marketinghasznát vizsgálta idejekorán az ügynökség, mint a programmatic, a natív, a tartalommarketing és az influencer marketing.

 

A neo 2009-ben 2 arannyal és 1 ezüsttel a (nemzetközi zsűri által elbírált) [Hipnózis]? kreatívverseny legsikeresebb online ügynöksége lett.

2010-ben platina EFFIE-díjat nyert a Vatera Vera kampány társügynökségeként, elnyerve ezáltal a leghatékonyabb hazai kampány megvalósításáért kiosztott fődíjat.

 



Egyéb adatok:

http://www.neointeractive.hu
http://www.facebook.com/neointeractive

http://www.mammutmail.com

http://www.mediapedia.hu

http://www.digitalfestival.hu

http://www.dotcommerceday.hu

http://www.enterdigital.hu

http://internetesvasarlasnapja.hu

http://gyerekpentek.hu

http://szabadpentek.hu

http://helloblackfriday.hu

 

 


Hirdetés







Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta