Bezár [x]
Már 2520 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés

Ajánló

Neo Interactive

 

Nevéhez fűződik az első ügynökségi Google fiók létrehozása és keresőkampány futtatása (2002-ben), az első magyarországi online rádiókban futó kampány, az első hazai wapkampány, az első hazai gerillamarketinget alkalmazó teljeskörű online kampány (Fanta Vadmálna Boy), az első közösségi márkaklub (iWiW Coke Club) vagy az első hazai valós idejű social média marketing kampány (Vatera Vera).

 

A neo fejlesztette és üzemelteti a nagy méretű fájlok ingyenes és regisztráció nélküli küldését biztosító Mammutmail.com oldalt, illetve a Médiapédiát és egyéb tematikus wikiket (Ecopédia, Patikapédia, Energiapédia, Vinopédia, Biciklopédia stb.).

 

 


Médiapédia szócikk találomra

Tokyo Fashion Map kampány (Japán)

 

Kampány címe: Tokyo Fashion Map - 1000 Parka Styles of Real Tokyo
Ügyfél: UNIQLO CO.
Termék: Anorák széria, tavaszi kollekció
Kampány készítője: [Dentsu]? Tokyo, Japán
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Gold helyezés, 2009

 

 

Cél:
 

A termékei számosságáról, szín- és anyagbeli variációiról híres UNIQLO japán ruhagyártó anorákjainak népszerűsítése céljából 2009 tavaszi kampányába bevonta a tokiói lakosokat. A cég új orkándzseki termékkollekciója 1000 stílust képviselt, amivel a cég meg szeretné  bemutatni, hogy minden igény, helyzet és vásárló számára van megfelelő terméke.


 

Megoldás:
 

A kampány lényege, hogy 1000 különböző stílusú dzsekit próbál fel 1000, az utcákon véletlenszerűen felkért - eltérő korú - tokiói férfi és nő a metropolisz 15 különböző városrészében: a fiatalos és trendi Harujuku kerületben, a Ginza bevásárló és szórakoztató negyedben, az elektronikai kütyükről híres Akihabarában és Tsukijiben, ami a világ egyik legnagyobb halpiacáról ismert A próbák mindegyikéről rövidfilm készült, majd az elkészült filmeket a kampány honlapján egymás mellé helyezték. Az egymás mellé helyezett videókban a szereplők a próbálandó ruhadarabot a képből mindig balra "kinyúlva" veszik el, majd felpróbálás után jobbra "kiadják". Ezzel azt a hatást keltve, mintha egymásnak nyújtanák át a ruhadarabot, egyik videóból a másikba, kvázi láncot képezve, összekötve Tokio részeit.

 

A weboldalon Google-térképen is lehet keresni, és egy-egy pillanatfelvételt megnézni az adott utcára, címre kattintva. (Az 1000 dzseki stílus a Graffiti Magazine "Tokyo Graffiti" kiadványával együttműködésben készült, amely az utcai divat pillanatfotóiról ismert.)

Emellett az 1000 pillanatfelvétel a nemzetközi UNIQLO üzletekben terjesztett Tokyo Fashion Map magazinban is megjelent, ami a fotókon kívül egyéb tokiói népszerű üzleteket is bemutatott az adott területeken, sőt a privát szobáit is  azoknak az embereknek, akik amúgy Tokio utcáin járnak-kelnek.

 

Mindezzel a "TOKIO DIVATTÉRKÉP - az igazi Tokio ezerféle dzsekistílusa" című kampány bemutatta azt, hogy az UNIQLO dzsekik hogyan passzolnak bármilyen stílushoz Tokio tipikus utcáin, a valódi divat világában.

 

A kampány weblapjawww.uniqlo.com/uniqlo1000/

 

Kampány tervezői:
 

Név
Vállalat
Pozíció
Keiichi Higuchi
Dentsu
Planning Director
Shinya Seino
Dentsu
Art Director
Aki Kimura
Dentsu
Copywriter
Kampei Baba
Bascule
Technical Director
Megumi Kasuga
Bascule
Director
Shinsaku Ogawa
Dentsu Tec
Agency Producer
Kai Hikiji
Dentsu
Agency Producer
Sozo Kikuchi
Dentsu
Agency Producer
Osamu Kimura
Dentsu
Account Exective
Takaharu Hatori
Monster Ultra
Film Producer
Sho Yamashita
Monster Ultra
Production Manager
Hironobu Ryo
Bascule
Assistant Designer
Takayuki Watanabe
Bascule
Flash Developer
Yoshikazu Iida
Bascule
Flash Developer
Shunji Suzuki
Graffiti Magazines
Magazine Editor
Koichi Sawada
Dentsu
Executive Creative Director
Kenji Shiratsuchi
Dentsu
Client Supervisor
Kentaro Katsube
Fast Retailing
Executive Planning Director
Aoi.matsumoto
Fast Retailing
Client Supervisor
Minako Suzuki
Fast Retailing
Client Supervisor

 

 

Egyéb: Az Uniqlo March kampány esettanulmánya itt olvasható.

 

Új oldalak listája:

Csörgő László
Író, újságíró, szerkesztő, felelős szerkesztő, főszerkesztő, publicista, fotós (1993 óta)Írásai megjelentek: ...
2024-11-05 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Toók László Flórián
Toók László Flórián (Debrecen, 1994. szeptember 3. –) magyar újságíró és marketingszakember.Toók László ...
2023-06-19 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Kovács Zsigmond
Kovács Zsigmond autós-motoros újságíró, szerkesztő, járműipari szakfordító és szövegíró. Született 1980. ...
2022-10-06 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Contented Marketing Ügynökség
A CONTENTED Marketing Ügynökséget - eredetileg Cliffchains Kft. néven a tulajdonosok által létrehozott Cliffchains designer nyakláncmárka ...
2022-02-21 | témakör: Marketing | további részletek »»»
Herz Kreáció
Herz Kreáció online marketing ügynökség A Herz Kreáció egy német vezetőséggel működő fiatal, kreatív csapat. "Célunk, hogy ...
2021-05-31 | témakör: Marketing | további részletek »»»
onBRANDS
A www.onbrands.hu egy márka hírportál. Márkás hírek, információk, érdekességek, emberek, interjúk.Márkák ...
2021-05-26 | témakör: Brandek | további részletek »»»
Média ÁSZ
Magyarország közel 4000 médiumának adatai Megjelent: 1992-ben Jelenleg: 57. kiadás: 2020. november Megjelenik minden évben májusban és novemberben! Tartalma: Lapok (napi, heti, havi, időszaki) ...
2021-02-15 | témakör: Média | további részletek »»»
360 marketing ügynökség
A 360 Marketing ügynökség kreatív megoldásokkal és online marketing eszközökkel segíti azokat a cégeket akik piacvezetők akarnak lenni. Az ...
2020-11-23 | témakör: Cégek | további részletek »»»
Felirati
A Felirati egy 2020 augusztusában elindult hírgyűjtő, amely a felirati.com címen érhető el. Impresszuma szerint a fő tervezési szempont a végtelen egyszerűség és a kis képernyőn való ...
2020-09-21 | témakör: Média | további részletek »»»
Pavláth Zita
Pavláth Zita a Neo Interactive operatív vezetője.Több mint 20 éve van jelen a kommunikációs szakmában, ebből 6 évet töltött el integrált ...
2020-05-30 | témakör: Személyek | további részletek »»»

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta