Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Tokyo Fashion Map - 1000 Parka Styles of Real Tokyo
Ügyfél: UNIQLO CO.
Termék: Anorák széria, tavaszi kollekció
Kampány készítője: [Dentsu]? Tokyo, Japán
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Gold helyezés, 2009

 

 

Cél:
 

A termékei számosságáról, szín- és anyagbeli variációiról híres UNIQLO japán ruhagyártó anorákjainak népszerűsítése céljából 2009 tavaszi kampányába bevonta a tokiói lakosokat. A cég új orkándzseki termékkollekciója 1000 stílust képviselt, amivel a cég meg szeretné  bemutatni, hogy minden igény, helyzet és vásárló számára van megfelelő terméke.


 

Megoldás:
 

A kampány lényege, hogy 1000 különböző stílusú dzsekit próbál fel 1000, az utcákon véletlenszerűen felkért - eltérő korú - tokiói férfi és nő a metropolisz 15 különböző városrészében: a fiatalos és trendi Harujuku kerületben, a Ginza bevásárló és szórakoztató negyedben, az elektronikai kütyükről híres Akihabarában és Tsukijiben, ami a világ egyik legnagyobb halpiacáról ismert A próbák mindegyikéről rövidfilm készült, majd az elkészült filmeket a kampány honlapján egymás mellé helyezték. Az egymás mellé helyezett videókban a szereplők a próbálandó ruhadarabot a képből mindig balra "kinyúlva" veszik el, majd felpróbálás után jobbra "kiadják". Ezzel azt a hatást keltve, mintha egymásnak nyújtanák át a ruhadarabot, egyik videóból a másikba, kvázi láncot képezve, összekötve Tokio részeit.

 

A weboldalon Google-térképen is lehet keresni, és egy-egy pillanatfelvételt megnézni az adott utcára, címre kattintva. (Az 1000 dzseki stílus a Graffiti Magazine "Tokyo Graffiti" kiadványával együttműködésben készült, amely az utcai divat pillanatfotóiról ismert.)

Emellett az 1000 pillanatfelvétel a nemzetközi UNIQLO üzletekben terjesztett Tokyo Fashion Map magazinban is megjelent, ami a fotókon kívül egyéb tokiói népszerű üzleteket is bemutatott az adott területeken, sőt a privát szobáit is  azoknak az embereknek, akik amúgy Tokio utcáin járnak-kelnek.

 

Mindezzel a "TOKIO DIVATTÉRKÉP - az igazi Tokio ezerféle dzsekistílusa" című kampány bemutatta azt, hogy az UNIQLO dzsekik hogyan passzolnak bármilyen stílushoz Tokio tipikus utcáin, a valódi divat világában.

 

A kampány weblapjawww.uniqlo.com/uniqlo1000/

 

Kampány tervezői:
 

Név
Vállalat
Pozíció
Keiichi Higuchi
Dentsu
Planning Director
Shinya Seino
Dentsu
Art Director
Aki Kimura
Dentsu
Copywriter
Kampei Baba
Bascule
Technical Director
Megumi Kasuga
Bascule
Director
Shinsaku Ogawa
Dentsu Tec
Agency Producer
Kai Hikiji
Dentsu
Agency Producer
Sozo Kikuchi
Dentsu
Agency Producer
Osamu Kimura
Dentsu
Account Exective
Takaharu Hatori
Monster Ultra
Film Producer
Sho Yamashita
Monster Ultra
Production Manager
Hironobu Ryo
Bascule
Assistant Designer
Takayuki Watanabe
Bascule
Flash Developer
Yoshikazu Iida
Bascule
Flash Developer
Shunji Suzuki
Graffiti Magazines
Magazine Editor
Koichi Sawada
Dentsu
Executive Creative Director
Kenji Shiratsuchi
Dentsu
Client Supervisor
Kentaro Katsube
Fast Retailing
Executive Planning Director
Aoi.matsumoto
Fast Retailing
Client Supervisor
Minako Suzuki
Fast Retailing
Client Supervisor

 

 

Egyéb: Az Uniqlo March kampány esettanulmánya itt olvasható.

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta