Kampány neve: WHO KILLED SUMMER
Alkotó: MWorks / EI, Hideous Productions + Big Balls Films + Momentum, London
Kampány kezdete: 2009. július 16.
Ügyfél: Vodafone
Koncepció:
Valóságshow, dráma, sorozat, utazás
A valóságshowkból ismert castingon kiválasztottak 6 zenekedvelő fiatalt, hogy életük legszebb nyarát töltsék el Európa-szerte különféle zenei fesztiválokon. Az utat a Vodafone szponzorálta, és egy stáb követte nyomon az eseményeket. A fiatalok utazása 9 hétig tartott, ez idő alatt 20 epizódot forgattak velük. Új részek pár naponta jelentek meg, az epizódokat a kampány oldalán lehetett megtekinteni. A szereplők több közösségi csatornát is használtak: blogokat vezettek, ahol megosztották a koncertek élményeit, és az érdeklődők beszélgethettek is a csapat tagjaival. Ezen felül jelen voltak a Twitteren, Facebook alkalmazásuk volt, a [Flickr]?-en pedig külön galériában voltak elérhetőek a róluk készült fotók.
A kampány lényege, hogy értesülhettünk a nyár legfrissebb trendjeiről, legjobb szórakozási lehetőségekről, és tudósítást kaphattunk a különböző fesztiválok, koncertek hangulatáról, természetesen a Vodafone jóvoltából.
Telefonra és számítógépre letölthető programok is elérhetőek voltak, aminek segítségével folyamatosan értesülhettünk a legújabb eseményekről, blog bejegyzésekről, az alkalmazásokat a Golden Gekko fejlesztette.
Eredmények:
A kampány első három hetében közel 7 ezer Facebook rajongó, 1100 tweet.
Weboldal:
Megjelenési helyei:
www.facebook.com/pages/WKS09
www.wks09.com
twitter.com/wks09
www.flickr.com/photos/wks2009