Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Who Killed Summer? kampány
Verzió: 3  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-11-12 11:56:18
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Kampány neve: WHO KILLED SUMMER


Kampány neve: WHO KILLED SUMMER


 

Alkotó: MWorks / EI, Hideous Productions + Big Balls Films + Momentum, London
Kampány kezdete: 2009. július 16.

Ügyfél: Vodafone


Alkotó: MWorks / EI, Hideous Productions + Big Balls Films + Momentum, London
Kampány kezdete:
2009. július 16.
Ügyfél: Vodafone


 

Koncepció:


Valóságshow, dráma, sorozat, utazás


A valóságshowkból ismert castingon kiválasztottak 6 zenekedvelő fiatalt, hogy életük legszebb nyarát töltsék el Európa-szerte különféle zenei fesztiválokon. Az utat a Vodafone szponzorálta, és egy stáb követte nyomon az eseményeket. A fiatalok utazása 9 hétig tartott, ez idő alatt 20 epizódot forgattak velük. Új részek pár naponta jelentek meg, az epizódokat a kampány oldalán lehetett megtekinteni. A szereplők több közösségi csatornát is használtak: blogokat vezettek, ahol megosztották a koncertek élményeit, és az érdeklődők beszélgethettek is a csapat tagjaival. Ezen felül jelen voltak a Twitteren, Facebook alkalmazásuk volt, a Flickr-en pedig külön galériában voltak elérhetőek a róluk készült fotók.

A valóságshowkból ismert castingon kiválasztottak 6 zenekedvelő fiatalt, hogy életük legszebb nyarát töltsék el Európa-szerte különféle zenei fesztiválokon. Az utat a Vodafone szponzorálta, és egy stáb követte nyomon az eseményeket. A fiatalok utazása 9 hétig tartott, ez idő alatt 20 epizódot forgattak velük. Új részek pár naponta jelentek meg, az epizódokat a kampány oldalán lehetett megtekinteni. A szereplők több közösségi csatornát is használtak: [blog]okat vezettek, ahol megosztották a koncertek élményeit, és az érdeklődők beszélgethettek is a csapat tagjaival. Ezen felül jelen voltak a [Twitter]en, [Facebook] alkalmazásuk volt, a [Flickr]-en pedig külön galériában voltak elérhetőek a róluk készült fotók.

A kampány lényege, hogy értesülhettünk a nyár legfrissebb trendjeiről, legjobb szórakozási lehetőségekről, és tudósítást kaphattunk a különböző fesztiválok, koncertek hangulatáról, természetesen a Vodafone jóvoltából.
Telefonra és számítógépre letölthető programok is elérhetőek voltak, aminek segítségével folyamatosan értesülhettünk a legújabb eseményekről, blog bejegyzésekről, az alkalmazásokat a Golden Gekko fejlesztette.


Telefonra és számítógépre letölthető programok is elérhetőek voltak, aminek segítségével folyamatosan értesülhettünk a legújabb eseményekről, blog bejegyzésekről, az [alkalmazás]okat a Golden Gekko fejlesztette.


 




Eredmények:

A kampány első három hetében közel 7 ezer Facebook rajongó, 1100 tweet.

A [kampány] első három hetében közel 7 ezer Facebook rajongó, 1100 tweet.


Weboldal:

http://www.wks09.com/home.php?locale=en




Megjelenési helyei:

http://www.facebook.com/pages/WKS09/49148976869?ref=ts#/pages/WKS09/49148976869?v=info&viewas=0&ref=ts
http://www.wks09.com
http://twitter.com/wks09
http://www.flickr.com/photos/wks2009




 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta