Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Az illatmarketing a vásárlói döntéshozás befolyásolásának legújabb területe. Az egyik legérzékenyebb, legmeghatározóbb érzékszervünkre, a szaglásunkra gyakorol hatást.

 

 

Funkciója kettős: egy szolgáltatás vagy termék iránti figyelem felkeltése közvetlen illat kibocsátásával illetve a kereskedelmi egységekben, különböző helyiségekben kellemes, friss, harmonikus illat megteremtése. Így elérhető, hogy a  vásárló az adott helyen kellemesen érezze magát, több időt töltsön, több időt szánjon az árukínálat megismerésére, vásárlásra, és szívesen visszatérjen oda.

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta