Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: ASSURANCE
Ügyfél:
Hyundai
Szolgáltatás:
Biztosíték és garancia kommunikálása
Ügynökség:
GOODBY SILVERSTEIN & PARTNERS San Francisco, USA
Díj:
Cannes-i Reklámfesztivál, Titanium & Integrated Lions, Bronz helyezés, 2009




Kampány:
2009 elejére szembesült a Hyundai azzal a nagyon komoly problémával, hogy a gazdasági válságnak köszönhetően szűkül a piac, és nem tudja eladni már az autóit, az emberek nem kapnak hitelt, és főleg nem mernek pénzt kiadni egy autóra. Ráadásul Amerikában egy koreai autót kell tudni úgy eladni, hogy közben a nagy autógyártók sorozatban mondanak csődöt. A Hyundai megígérte vásárolóinak, hogy amennyiben autót vásárolnak, és elvesztik az állásukat, úgy visszaadhatják az autót. Nincs rizikó, nincs több hitel, nincs több kérdés. Ezt az üzenetet kellett közvetítenie a GOODBY SILVERSTEIN & PARTNERS-nek, mely során televízióban, rádióban, újságokban és online is megjelentek a hírdetések, hatalmas sikert aratva.

Eredmények:

2009-ben az egyetlen autómárka volt Amerikában, amely növelni tudta az eladásait, míg az amerikai gyártók autóinak a fele, és a japán autók 30%-át nem sikerült eladni, addig a Hyundai 14%-os növekedést produkált. A kampányról 350 újságcikk jelent meg több mint 100 millió [PR]? megjelenés, a Hyundai honlapja történetének legmagasabb látogatottságát érte el, és minden mérés alapján a Hyundai minden idők legsikeresebb kampányának bizonyult. A Hyundai sikerén felbuzdulva a többi autógyártó, légitársaságok, építési vállalkozók, sőt még NBA csapatok is lemásolták a kampányt.

Megoldás:

A kivitelezés elég egyszerűnek bizonyult: a kampány a világ legnagyobb reklámnézettségét hozó Super Bowl szüneteiben mutatták be előszőr, majd ezzel egy időben az Internetre is kikerültek a bannerek, és a Super Bowl-t követő hétfőn megjelentek az újsághirdetések, rádióhirdetések.
 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta