Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Céginformáció:

Az AdKeeper online reklámtechnológiai szolgáltató, amely a display hirdetési piacon szokatlan pozíciót foglalt el, hiszen nem a [publisher]? oldal és nem is a hirdetői oldal, hanem a felhasználók felé nyújt web bannerekhez kapcsolódó szolgáltatást. A cég Scott Kurnit nevéhez fűződik (AdKeeper CEO és alapító), aki ezt megelőzően az azóta a New York Times Company által felvásárolt About.com-ot is alapította.

A céget 2010-ben New York-ban jegyezték be, 2011 tavaszán már 43 millió USA dolláros alapító tőkével szálltak be befektetők.

 

AdKeeper logó



Tevékenység:

Az internetezőknek lehetőségük van arra, hogy a böngészés közben látott display hirdetést (banner) elmentsék maguknak, és később - az AdKeeper oldalon lévő fiókjukban - meg tudják nézni. Sőt, megoszthatják, lájkolhatják, osztályozhatják, kinyomtathatják és persze kattinthatják is ezeket. A szolgáltatás előnye, hogy nem kell megszakítani az éppen végzett folyamatot (pl. cikk olvasás), nem kell azonnal reagálni a reklámra. Ezzel a print hirdetéseknél meglévő erősség - azaz a későbbi előkereshetőség - jelenik meg a digitális hirdetések piacán is. De ugyanígy motiváció lehet arra, hogy eltegyünk egy reklámot későbbre, ha éppen összehasonlítunk, információkat gyűjtünk egy termékről vagy szolgáltatásról, és ezek után, az összes információ birtokában szeretnénk visszakeresni egy-egy ehhez kapcsolódó hirdetést. Szintén hasznos lehet a banner eltételének lehetősége, ha egy személyesebb vonatkozású témában (pl. egészségügy), nyugodtabb körülmények között (nem munkahelyi környezet) szeretnénk megnézni újra egy reklámot.

De akkor is jól jöhet az AdKeeper, ha egyszerűen csak meg szeretnénk osztani másokkal egy adott hirdetést.

 

A gyakorlatban a megoldás úgy néz ki, hogy a bannerek jobb alsó sarkában megjelenik az AdKeeper emblémája (azaz egy K betű, melynek függőleges szára egyben felkiáltó jel), és erre klikkelhetve mentheti el az internetező a hirdetést a saját fiókjába. Amihez természetesen regisztrálnia szükséges a legelső alkalommal.

 

AdKeeper embléma

 

Az AdKeeper több hirdetővel kötött megállapodást (pl. [GAP]?, McDonald's, [Sara Lee]?, [AT&T]?, [CBS]?, Ford, [Kraft Foods]? stb.), hogy ezek a cégek implementálják a szolgáltatást a saját bannereikbe. Ezzel várhatóan növelve a hirdetéseik kattintási rátáját, ROI-ját.

A hirdetéseket tartalmi szempontból nézve, a szolgáltatásnak nyilván leginkább olyan reklámoknál van létjogosultsága, amelyek valóban felkeltik a felhasználók érdeklődését annyira, hogy foglalkozzanak az eltárolásukkal. Ilyen lehet például egy mozifilm trailert tartalmazó videóbanner vagy pl. akciós repülőjegy vásárlását lehetővé tevő display hirdetés stb.



Egyéb adatok:

Weboldal: www.adkeeper.com


A szócikkhez társított címkék:
banner , display reklám , reklámtechnológia







Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta