Kampány címe: Wi-fi advertising
Ügyfél: Germanwings
Termék: Last-minute utak
Kampány készítője: LUKAS LINDEMANN ROSINSKI Hamburg, Németország
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009
A kampány feladata az volt, hogy informálják az utazókat a Germanwings ajánlatairól egyedi, innovatív módon, ezzel is elősegítve a foglalásokat.
Megoldás:
Kihasználták, hogy a repülőtéren sokan várakoznak laptoppal, interneteléréssel rendelkező mobiltelefonokkal, és szörföznek a neten. A LUKAS LINDEMANN ROSINSKI csapata előállt az ötlettel: telepítettek a Germanwings pultjára egy wifi jeladót, és a hálózatok neve mindig az last-minute ajánlatok voltak, amikor pedig az utas kapcsolódott valamelyik jelhez, akkor automatikusan az ajánlatnak megfelelő weboldalra továbbították, ahol egyszerűen már csak le kellett foglalnia az utasnak a helyet.
Linkajánló: www.llr-hamburg.de