Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A webizód, egyik értelmezésében, olyan - általában 5 percnél nem hosszabb - online megjelenő epizód, melynek célja, hogy a televíziós "anyasorozat" egyes évadjai közt jelentkező szünetben fenntartsa a rajongók érdeklődését úgy, hogy a fő cselekményhez illeszkedő, ám abba nem beleavatkozó (háttér)történeteket mutat be, a folytonosság élményét nyújtva ezzel a nézőknek. Mobilinternetes változata a [mobizód]?.

 

Webizódok másik fajtáját jelentik a kizárólag internetre készült [sorozat]?ok epizódjai, amelyek már lehetnek némileg hosszabbak (kb. 7-20 perc), de jellemzően így sem érik el a kereskedelmi televíziós epizódok átlagos hosszát. Ezek a webes sorozatok általában olyan témát ölelnek fel, amit tartalma vagy a célcsoport tömeges online jelenléte vagy online médiafogyasztási szokásai miatt inkább az [online média]? képes eltartani.

 

A kategória legújabb típusa a márkázott webizód, illetve online sorozat (amit a broadcasting mintájára brandcasting-nek is neveznek), amelyet egy-egy márka tulajdonosa készíttet és közvetít (vagy finanszírozza a közzétételét) főként [márkaépítés]?i céllal. Lásd például az In the Motherhood című sorozatot. Ez a hirdetési forma a közeljövőben komolyabb versenytársat jelenthet a hagyományos online reklámnak, azon belül is a szintén mozgóképes tartalmat kínáló [videóbanner]?nek.








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta