Az ügynökségi produkció a reklámügynökségek produkciós osztálya a kreatív osztályon dolgozó kollégák által megtervezett hirdetések (POS és [arculati elemek]? stb.) fizikai megvalósítását szervezik. A televíziós [reklámfilm]?ek és rádióhirdetések (rádió- és [TV szpot]?ok), valamint a nyomdai munkák kivitelezése eltérő szaktudást igényel, ezért ez a kétfajta tevékenység gyakran szervezetileg is különálló egységet képez az ügynökségen belül.
A tévé- és rádiószpotok elkészítésének szervezőjét gyakran producernek is hívják - és valóban, feladatai sokban hasonlítanak a játékfilmek ú.n. executive producereiéhez.
A nyomdai produkció előkészítése gyakran még az ügynökségen (a kreatív osztályon vagy a design részlegen, leányvállalaton) belül történik, de egyre inkább jellemző az ilyen feladatok kiszervezése specializálódott, úgynevezett DTP stúdiókhoz. A digitális előkészítés vagy levilágítás után kerül csak a munka valójában a nyomdagépre, sokszorosításra.