Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


 

Kampány: The House of Imagination
Ügyfél: Hornbach Home Improvement Superstores
Termék: Diy & Home Improvement Superstores
Kampány készítője: HEIMAT Berlin, Németország
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Titanium & Integrated Lions, Ezüst helyezés, 2009

 

 

 

Kampány:
2008 augusztusában a Hornbach otthonteremtő áruházlánc adott egy költői ígéretet: „Ha el tudod képzelni, meg is tudod építeni!”. Az ötlet akkor vált valóvá, amikor megalapították a Képzelet Házát, ami Berlin közepén egy régi, üres bérház. 12 nemzetközi művész alakította át a szobákat fantasztikus, bizarr, lenyűgöző stílusokban. Ezután a helyen meghatározott számú étterem és zenés klub nyílt.

Eredmények:
Több, mint 2.000 ember ment a hivatalos megnyitóra, ennek köszönhetően Hornbach bekerült a kulturális élet szereplői közé, és elválasztotta azoktól a versenytársaktól, akik csak és kizárólag az alacsony árakban gondolkodnak. 18.000 ember látogatta meg a Képzelet Házát, és az eladások a 11 berlini Hornbach üzletben 30%-kal nőttek nem sokkal a kampány indulása után.

Megoldás:

Elsősorban tv kampány készült, ami kiegészült [hirdetőtáblá]?s reklámozással, és készült egy internetes oldal, ami folyamatos frissítés alatt állt.

 

 

 

 

 

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta