A Rádiónapló a magyar rádióhallgatottság etalon adatait tartalmazza.
A Rádiónapló a [GfK Hungária]? és a Szonda Ipsos közös - a Nemzeti Médiaanalízishez kapcsolódó - kutatása. E [naplós módszer]?ű kutatás által 15 perces bontásban feltérképezhető a rádióadók közönsége.
A kutatás az országos, a budapesti és a nagyobb helyi rádióadókra terjed ki.
Cél meghatározása:
- az egyes[rádió]?k [hallgatottság]?ának részletes felmérése, megismerése,
- a különböző rádióadók közönségének negyedórás bontású feltérképezése,
- a közönségösszetétel vizsgálata.
Módszer bemutatása:
- adatfelvétel: önkitöltős módszer
- a megkérdezetteknek egy héten át kell a Rádiónaplón bejelölniük, hogy mely időszakokban és milyen rádióadókat hallgattak.
Minta bemutatása:
- évente több mint 31.000 főt kérdeznek meg, akik
- magyarországi lakosok
- 15+ korosztály tagjai
- a minta havi egyenletes eloszlású
- adatfelvétel folyamatos
Eredmények bemutatása:
- rádióhallgatottság
- rádióhallgatás gyakorisága,
- rádióhallgatás negyedórás bontásban,
- műsorcentrikus elemzés,
- országos és hely rádióadók vizsgálata,
- demográfiai, életstílus jellemzők
Adatközlés formái:
- Az eredmények havonta frissülnek.
- A megrendelőnek a következő formákban van lehetősége hozzáférni az adatokhoz:
- táblázatok,
- adatbázis,
- adatbanki szolgáltatás.