Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Polar bears
Ügyfél:
Környezetvédelmi Alap
Szolgáltatás:
Globális felmelegedésre való figyelemfelhívás
Kampány készítője:
OGILVY NEW YORK, USA
Díj:
Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009

 

 

 

Kampány:
A globális felmelegedésre való figyelemfelhívó kampányt az Ogilvy New York készítette. A reklám üzenete a következő: "Ne vezess, inkább tömegközlekedj!". Az ötlet, mellyel előálltak, nagyszerű. Műanyagzacskóból mintáztak egy jegesmedvét, és kicsinyét, majd kiállították az egyik metrólejáró elé. Amikor metró ment el, akkor levegő áramlott ki, és felfúvódtak a medvék, amikor pedig nem járt épp metró, levegő híján összeomlottak.

 

Eredmény:
Több mint 200 weboldal vette át a videót, 60 ezren látták a Youtube-on a kampány ideje alatt.
 

Weboldal:

http://www.wwpl.net/awards2009/EnvironmentalDefenseFund/links/polarBear.html








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta