Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A Cannes Lion, azaz a Cannes-i Reklámfesztivál közterület kategóriája, melynek díjait az egyhetes fesztivál harmadik napján, kedden este adják át.


Az Outdoor Lions-on belül 3 főkategóriában lehet nevezni, amelyek további alkategóriákra bomlanak.
 

A főkategóriák:

Először 1992-ben osztották ki a Outdoor Lions díjat. A 2009-es évben 4498 nevezés történt ebben a kategóriában, melyek között 11 magyar nevezés is volt.
 

 

2009 évi magyar nevezések:

  • [DDB]?, Child, Amnesty International
  • DDB, Door, Amnesty International
  • DDB, Family Tree, Amnesty International
  • DDB, Fridge, Amnesty International
  • DDB, Gun, Amnesty International
  • DDB, Fish, Greenpeace (1%-os kampány)
  • DDB, Paint by numbers, Greenpeace (1%-os kampány)
  • DDB, Smoke, Greenpeace (1%-os kampány)
  • [Saatchi & Saatchi]?, Head & Shoulders Tree, Procter & Gamble
  • [Leo Burnett]?, Coke Zero foosball, Coca-Cola Hungary
  • DDB, Youtube window, Vodafone

 A 2009-es nyertes alkotások:

  • A nyertes kampány készítője: TBWA \ HUNT \ Lascaris Johannesburg, Dél-Afrika
  • Kategória: Publications & Media
  • Termék: The ZIMBABWEAN newpaper
  • Címek:
    • FIGHT THE REGIME,
    • CHEAPER THAN MONEY,
    • TRILLION DOLLAR BILLBOARD,
    • Z$250 000000,
    • WALLPAPER

 

Kapcsolódó linkek:

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta