OPA - Online Publishers’ Association
Amerikai new média- kiadókat tömörítő, [digitális médiá]?val és marketinggel foglalkozó szervezet. Az online marketing piacot folyamatosan figyelemmel kísérik, jelentéseket írnak róla, publikálják is ezeket. Világítótoronyként viselkednek az online marketing és média piacon.
2001-ben alapították non-profit szervezetként (John Battelle). Céljuk a magas minőségű online tartalom szolgáltatása a hirdető társadalomnak, a sajtónak, a kormánynak és a nyilvánosságnak. Az online piac előre lendítése érdekében újszerű módszerekkel végeznek kutatásokat. A hiteles és folyamatos kommunikációnak köszönhetően az OPA világszerte vonzóvá tette az online hirdetési formát és saját magát. Jelenleg is útmutatóként szolgál az eligazodáshoz az [online média]? és marketing világában.
2003-ban terjeszkedtek tovább Európába. Itt is arra törekszenek, hogy minél jobb minőségű információkkal szolgálhassanak az online piacnak, valamint tanítják a benchmarking-ot és a [best practice]?-t.
Küldetésük, hogy a minőségi tartalomszolgáltatásnak minél nagyobb teret és figyelmet nyerjenek.
Sok nagy médiummal dolgoznak együtt:
OPA Europe member brands
A digitális tartalomszolgáltatást a következők szerint osztja fel az OPA:
• személyes tartalmak
• üzleti/befektetési tartalmak
• szórakoztatás/életmód
• kutatás
• közösségi adattárak
• személyiségfejlődés
• általános hírek
• játékok
• hitelek
• üdvözlőlapok
• sport
Elérhetőség:
Online Publishers Association
Cím:249 West 17th Street
New York, NY 10011
Telefon: (212) 204-1495
Webcím: OPA Online Publishers’ Association Europe