Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A Cannes Lion, azaz a Cannes-i Reklámfesztivál média kategóriája, melynek díjait az egyhetes fesztivál harmadik napján, kedden este adják át.


A Media Lions-on belül 3 főkategóriában lehet nevezni, amelyek további alkategóriákra bomlanak.
 

A fő kategóriák:

Először 1998-ban osztották ki a Media Lions díját. A 2009-es évben 1840 nevezés történt ebben a kategóriában, melyek között 9 magyar nevezés is volt.

 

2009 évi magyar nevezések:

  • Skyfilm, Valami Amerika 2, Allianz, T-Mobile, Nokia, Szerencsejáték Zrt., GlaxosmithKline, T-Home (product placement)
  • [Leo Burnett]?, Coke Zero foosball, Coca-Cola Hungary (médiaügynökség: Starcom) - két alkategóriában
  • Hering, No move, Sclerosis Multiplex Alapítvány
  • OMD Hungary, Mobile men, Beiersdorf – Nivea for men
  • OMD Hungary, Rexona teens, Unilever - Rexona
  • Leo Burnett, Have fun with the words, Pannon Djuice (médiaügynökség: Universal McCann) - két alkategóriában
  • DDB, Pre-Paid Heroes, Vodafone (médiaügynökség és nevező: OMD)

A 2009-es nyertes alkotás:

  • A nyertes kampány készítője: JWT JAPAN Tokyo, JAPAN
  • Termék: KIT KAT
  • Cím: KIT KAT MAIL 2009
     

Kapcsolódó linkek:

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta