Kampány címe: KillZone 2
Ügyfél: SONY COMPUTER ENTERTAINMENT UK
Termék: PLAYSTATION, KillZone 2
Ügynökség: AGENCY REPUBLIC London, Egyesült Királyság
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009 (Nevezési kategória: honlap és microsite)
A Killzone 2 playstation játék megjelenése népszerűsítésére egy internetes kampány vette kezdetét, amely az Internet első széles körű lövöldözős alkalmazása volt. A játék lényege, hogy ha regisztráltunk, akkor a legváratlanabb pillanatokban katonák támadtak ránk a képernyőn keresztül, miközben például a google-on keresgéltünk, az amazon vagy éppen a youtube-ot nézegettük. Természetesen ilyenkor az egerünkkel lövéseket adhattunk le a katonákra, akik meghaltak, de vigyázni kellett, mert könnyen a weboldalt is „szétlőhettük”, és akkor viszont olvashatatlanná vált.
A játék indulása után három héttel 250,000 látták a bemutató videót, a hivatalos weboldalnak 120,000 látogatója volt, 14,000 játékos regisztrált, és 80,000 csatát vívtak meg az Interneten.
Weboldal: http://killzonewebgame.com/
Videó: http://www.biginteractiveideas.com/cannes_killzone/index.php?/home/item/10