Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Márkafelépítés:

Havonta megjelent reklámszakmai szaklap.

A Geomédia, majd az új tulajdonos Professional Publishing Hungary Kft. gondozásában megjelent Intern a kampányok világába kalauzolta el az olvasót. A kiadványban az ügynökségekről szóló hírek és a rövid kampányismertetők mellett átfogó kampányelemzések toplisták jelentek meg, továbbá a szakma képviselőinek tollából származó kampánykritikák, a fiatal tehetségeket, vagy a reklámszakma érdekes alkotóit bemutató interjúk is helyet kaptak a lapban.

Az Intern 1994-ben indult Mong Attila alapító vezetésével. A kezdetben napi hírlevél formában működő kiadvány mellé egy print mutáció is megjelent: az Intern először kéthetente, majd havonta került az előfizetőkhöz kapcsozott, majd fűzött formában. 2005 októberében a lap neve e-Internre változott, és átmenetileg csak elektroniuks formában, pdf-ként jelent meg. A kiadó 2007. januárjától újraindította a nyomtatott megjelenést, amelyet 2008 elején végleg megszüntetett.




Kapcsolódó információk:



A szócikk alá tartozó bejegyzések:








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta