A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Márkafelépítés:
Havonta megjelent reklámszakmai szaklap.
A Geomédia, majd az új tulajdonos Professional Publishing Hungary Kft. gondozásában megjelent Intern a kampányok világába kalauzolta el az olvasót. A kiadványban az ügynökségekről szóló hírek és a rövid kampányismertetők mellett átfogó kampányelemzések toplisták jelentek meg, továbbá a szakma képviselőinek tollából származó kampánykritikák, a fiatal tehetségeket, vagy a reklámszakma érdekes alkotóit bemutató interjúk is helyet kaptak a lapban.
Az Intern 1994-ben indult Mong Attila alapító vezetésével. A kezdetben napi hírlevél formában működő kiadvány mellé egy print mutáció is megjelent: az Intern először kéthetente, majd havonta került az előfizetőkhöz kapcsozott, majd fűzött formában. 2005 októberében a lap neve e-Internre változott, és átmenetileg csak elektroniuks formában, pdf-ként jelent meg. A kiadó 2007. januárjától újraindította a nyomtatott megjelenést, amelyet 2008 elején végleg megszüntetett.
Kapcsolódó információk: