Márkafelépítés:
Kapcsolódó információk:
Azt eseményt az Infocentrum Szoftver Stúdió és a Hicomm Üzleti Kommunikációs Kft. szervezi, üzleti modellje egyszerű: a csatlakozó webáruházak listing díjat fizetnek a weboldalra történő belistázásért, és vállalják azt is, hogy az aznap leadott rendeléseket ingyen kiszállítják az ország területén úgy, hogy karácsonyig mindenki megkapja a csomagját.. Ezért cserébe a szervezők nyitólapi viszontlinket és ezáltal forgalmat terelnek a webshopokba.
A működés megegyezik a Free Shipping Day® nemzetközi weboldaléval.
A működtetők szerint a 2010-es első Ingyen Szállítás Napon a csatlakozott webáruházak átlagosan 5,63-szoros forgalomnövekedésről számoltak be. A konverziós arány pedig 3-12%-os értékeket ért el. Több mint 20 000-en iratkoztak fel az értesítőre.
A második Ingyen Szállítási Nap időpontja 2011. december 15., szintén a karácsonyt megelőző hét csütörtökje, hogy a megrendelt termékek garantáltan megérkezzenek a fa alá.
Az üzleti szempontok mellett a szervezők missziója, hogy segítsék az üzleti célcsoportjukba tartozó webáruházak növekedését azáltal, hogy egy országos esemény keretében ráirányítják a vásárlók figyelmét az internetes vásárlás előnyeire:
- Kényelmes, nyugodt vásárlás
- Jobb döntés a rendelkezésre álló több információ miatt
- 8 napos elállási jog
- Idő- és utazási költség spórolás
Az internetes vásárlás hátránya lehet viszont, hogy a vevő nem kapja meg azonnal a terméket, és még a szállításért is fizetni kell. Erre kívánnak a szervezők ezzel a promócióval és a Zöld Hétfő Ingyen Szállítás Nap nevű másik kezdeményezésükkel - ha ideiglenesen is - megoldást nyújtani.
A folyamatosan bővül a résztvevő webáruházak listája, mely az Ingyen Szálíltás Nap esemény oldalán tekinthető meg.
Egyéb adatok:
Az esemény weboldala: http://www.ingyenszallitasnap.hu
Az esemény blogja: http://ingyenszallitasnap.hu/blog
Free Shipping Day® weboldala: www.freeshippingday.com