Kampány címe: Come into the closet, let’s dance
Ügyfél: IKEA
Termék/Szolgáltatás: Beépített szekrény kollekció
Kampány készítője: FORSMAN & BODENFORS Gothenburg, Svédország
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Bronz helyezés, 2009 (Nevezési kategória: Website és microsite)
Kampány bemutatása:
Ez a kampány az IKEA beépített szekrény megoldásainak promóciója. Az IKEA meg szerette volna mutatni, hogy milyen sokszínű, sokstílusú és mennyire kreatív megoldásokat tud kivitelezni.
A kampány központi részét egy microsite képzi, melyen minden hang és zene által vezérelt. Ezen oldalra a felhasználó feltöltheti kedvenc zeneszámait, majd megtekintheti az IKEA új kínálatát, miközben a bemutatott helyeken a feltöltött zenékre táncolnak fiatal táncosok.
Kampány megtekinthető:
Kampány tervezői:
|