Személyes információk:
Horváth Dóra, Dr.
Közgazdász, közgazdász tanár
A Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézetének docense, az M.C. Direct marketing menedzsere.
Szakmai előmenetel:
Tanulmányok/ Nemzetközi tapasztalatok
Erasmus University, Rotterdam School of Economics, Ph.D. tanulmányok, /1997-1998/ (8 hónap);
Cranfield School of Management - Anglia, "Beyond the Machine Metaphor: Managing in the New Millennium" menedzsment kurzus hallgatása, /1997. július/ (3 hét)
Hanzehogeschool Groningen - International Business Studies - menedzsment tanulmányok, /1994/ (7 hónap);
Low Seraphine College Boston - USA, MC gyakorlati kurzus
Central Missouri State University - USA, TESL (teaching English as a second language) tanulmányok, /1992/ (5 hónap).
Kutatói tevékenység
Az ipari formatervezés marketingben betöltött szerepe, a termékdesign fogyasztói megítélésének kérdései, a hétköznapi használati tárgyakkal kapcsolatos fogyasztói élmények összetevői és forrásai, termékesztétika; a szerencsejátékokkal kapcsolatos fogyasztói magatartás.
Publikációk
2 szakcikk, konferencia előadások angol és magyar nyelven
Kapcsolódó információ: