Márkafelépítés:
A Dove márka nagyon régóta létezik: a híres krémszappant már a második világháború alatt kifejlesztették. Irritációmentes összetételének köszönhetően sebek és égési sérülések tisztítására használták.
Magyarországon 1995-ben jelent meg a Dove márkanév, először egy személyes tisztálkodási termékcsaláddal. Öt évig a Dove Krémszappan, a Krémtusfürdő és Krémhabfürdő jelentette a magasfokú kényeztetést a hölgyek számára. Az ezt követő években a márka sikerrel vetette meg a lábát több kozmetikai termékcsoportban is. Jelenleg a következő kategóriákban találhatják meg kedvenc Dove terméküket a női vásárlók: szilárd és folyékony szappanok, tusfürdők és habfürdők, testápolók, dezodorok, samponok és hajbalzsamok.
A Dove sohasem ámította vásárlóit, a reklámokban mindig csak hiteles és betartható ígéreteket közölt. Mindig hétköznapi szereplőket láthatunk a hirdetésekben, retusálás igénybevétele nélkül. Az igazi áttörést a bőrfeszesítő termékcsalád reklámfilmje jelentette, amely után rengeteg pozitív visszajelzés érkezett a hölgyek részéről, hogy végre valaki kimondja: mindenki érezheti szépnek magát - kortól és alaktól függetlenül.
Link
www.dove.hu
www.ogilvy.com