Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


 

Kampány címe: Contemporary Beer
Ügyfél: Heroes Factory
Termék: Új Zoogami sör
Kampány készítője: SAATCHI & SAATCHI Rome, ITALY
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Bronz helyezés, 2009 (Nevezési kategória: Website és microsite)
 

A kampány leírása:


A Zoogami bevezetett egy új sört, melyet úgy akart pozícionálni, mint egy modern termék, amely követi annak a világnak a fejlődését, amelyben élünk. A „kortárs sör” projekt azért született, hogy elmagyarázza teljesen forradalmi módon, hogy mi történik ma a világban.

 

A kampány üzenete: "Emlékszel még azokra a kotyvasztott sörökre? Igen? Akkor felejtsd el! Ez a változásról, kreativitásról, sebességről szól. Magas sebességről! Gondolkodj folyékonyan. A történelem a jelen, írd meg a saját jelened! Zoogami."

 

A microsite bemutatja, hogy számunkra mi a jelen, csupán egyetlen kulcsszó alapján, amit mi adunk meg, összegyűjti a Youtube, Google és egyéb oldalakról a releváns információkat, majd egy halmazban bemutatja nekünk a világban zajló eseményeket.

 

Microsite:

Bemutató oldal:

Kampány tervezői:

 

Name
Company
Position
Agostino Toscana
Saatchi & Saatchi
Creative Director
Alessandro Orlandi
Saatchi & Saatchi
Creative Director
Manuel Musilli
Saatchi & Saatchi
Art Director
Antonio Di Battista
Saatchi & Saatchi
Copywriter
Francesco Pandolfi
 
Developer
Gianni Baccega
 
Director of Photography








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta