Kampány címe: Contemporary Beer Ügyfél: Heroes Factory Termék: Új Zoogami sör Kampány készítője: SAATCHI & SAATCHI Rome, ITALY Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Bronz helyezés, 2009 (Nevezési kategória: Website és microsite) |
A kampány leírása:
A Zoogami bevezetett egy új sört, melyet úgy akart pozícionálni, mint egy modern termék, amely követi annak a világnak a fejlődését, amelyben élünk. A „kortárs sör” projekt azért született, hogy elmagyarázza teljesen forradalmi módon, hogy mi történik ma a világban.
A kampány üzenete: "Emlékszel még azokra a kotyvasztott sörökre? Igen? Akkor felejtsd el! Ez a változásról, kreativitásról, sebességről szól. Magas sebességről! Gondolkodj folyékonyan. A történelem a jelen, írd meg a saját jelened! Zoogami."
A microsite bemutatja, hogy számunkra mi a jelen, csupán egyetlen kulcsszó alapján, amit mi adunk meg, összegyűjti a Youtube, Google és egyéb oldalakról a releváns információkat, majd egy halmazban bemutatja nekünk a világban zajló eseményeket.
Microsite:
Bemutató oldal:
Kampány tervezői:
Name
|
Company
|
Position
|
Agostino Toscana
|
Saatchi & Saatchi
|
Creative Director
|
Alessandro Orlandi
|
Saatchi & Saatchi
|
Creative Director
|
Manuel Musilli
|
Saatchi & Saatchi
|
Art Director
|
Antonio Di Battista
|
Saatchi & Saatchi
|
Copywriter
|
Francesco Pandolfi
|
|
Developer
|
Gianni Baccega
|
|
Director of Photography
|