Ajánló
Nevéhez fűződik az első ügynökségi Google fiók létrehozása és keresőkampány futtatása (2002-ben), az első magyarországi online rádiókban futó kampány, az első hazai wapkampány, az első hazai gerillamarketinget alkalmazó teljeskörű online kampány (Fanta Vadmálna Boy), az első közösségi márkaklub (iWiW Coke Club) vagy az első hazai valós idejű social média marketing kampány (Vatera Vera).
A neo fejlesztette és üzemelteti a nagy méretű fájlok ingyenes és regisztráció nélküli küldését biztosító Mammutmail.com oldalt, illetve a Médiapédiát és egyéb tematikus wikiket (Ecopédia, Patikapédia, Energiapédia, Vinopédia, Biciklopédia stb.).
Kovács Barna
Szonda Ipsos, kutatásvezető
Tanulmányok
1990-1995: Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem
Szakmai pályafutás
1997-2005: MTM-SBS Televízió Rt. (TV2)
1995-1997: Hitesy&Bartucz Üzleti Tanácsadó Iroda
Publikációk
Közvélemény-kutatás (1998)
A reklámkutatás alapjai (2002) főiskolai jegyzetek
Portfólió 2007 kiadvány társszerzője
Hobby
oktatás: BGF-Külkereskedelmi Kar, Skull Kommunikációs Iskola, Népszabadság Oktatási Központ