Kampány címe: Banner Concerts
A kampány célja:
Az Axion, ifjúsági Bank mindig támogatta a 12 és 25 év közötti fiatalokat életünk minden területén. A kampány középpontjában az állt, hogy a bankok megtesznek mindent, hogy megnyerjék maguknak a fiatal ügyfeleket, általában sporttáskákkal és egyéb ajándékokkal kedveskednek. Az Axion elhatározta, hogy ők most valami jelntőségteljes ajándékot szeretnének adni a fiataloknak, így jött az ötlet, hogy a fiatal zenekarokat pénzügyileg és logisztikailag is támogassa. Egyre több fiatal zenekar fáradozik a hírnév megszerzéséért egy olyan időszakban, amikor a zenei ipar a túlélésért küzd, és itt jön az Axion a képbe... |
Banner:
Megoldás:
Az Axion elsőként vezette be az interneten a „Banner Koncert”-et. Ezek élő koncertek voltak egy akkora „kockában”, amely méretarányos volt egy hagyományos bannerrel. Az ötlet alapvetően a MySpace oldal zenekarok közötti népszerűségére épült, és a hírnévre áhítozó ifjú és tehetséges zenészek számára kívánt láthatóságot biztosítani. Az Axion egy versenyt szervezett a bandáknak: az egyes koncertek rögzítve lettek és bannerként el lettek elhelyezve a legnépszerűbb weboldalakon. A verseny 2. körében egy bíró 25 fiatal bandát választott ki a 255 jelentkezőből, majd az elkészült banner koncertek mindegyike felkerült a kampány weboldalára. Ezen az oldalon a közönség szavazhatott a legjobb Banner Koncertre. A győztes banda, a Bad Cirkuz egy lemezszerződést nyert, valamint egy igazi koncertet az Ancienne Belgique-ben, Belgium legnagyobb koncerttermében.
Erdemények:
- 25 fiatal banda összesen 6.807.442 banner megjelenést kapott Belgium leglátogatottabb oldalain.
- 43.479-et különböző rajongói oldalakon és blogokon
- 2008 október és december között 44.845 látogató nézte meg a Bannaer Concerts weboldalát
- 2008. december 1-10 között 7.581 ember szavazott a kedvenc Banner Koncertjére.
Kampány tervezői:
Név
|
Vállalat
|
Pozíció
|
Dirk Schyvinck
|
Axion
|
Communication Director
|
An van Moer
|
Axion
|
Marketing Communication Retail/Media Communication
|
Mieke De Dier
|
Axion
|
Commercial Marketing
|
Stef Selfslagh
|
Boondoggle
|
Creative Director
|
Vincent Jansen
|
Boondoggle
|
Creative Director
|
Alexander Cha'ban
|
Boondoggle
|
Creative
|
Vanessa Hendrickx
|
Boondoggle
|
Creative
|
Peter Vijgen
|
Boondoggle
|
Creative
|
Petra Sell
|
Boondoggle
|
Design Director
|
Kevin Crepin
|
Boondoggle
|
Designer
|
Inge Vander Velpen
|
Boondoggle
|
Client Services Director
|
Kelly Wouters
|
Boondoggle
|
Account Manager
|
Bart Vanuytrecht
|
Boondoggle
|
Project Manager
|
Dominique Poncin
|
Boondoggle
|
Strategic Planner
|
Bart Geukens/Ellen Bossuyt/Jeroen Janssen/Katsuyuki Nagatani
|
Boondoggle
|
Development
|
Bart Tauwenbergh
|
Mojuice
|
Film Producer Mojuice
|
Geert Geuten
|
Mojuice
|
Film Director Mojuice
|
Peter Crosbee
|
|
Sound Director
|
Evert Thiry
|
|
Photographer
|
Stakka Concepts
|
|
Set Production
|