Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Banner Concerts
Ügyfél:
Dexia Bank
Termék:
Axion ifjusági bankszolgáltatások
Ügynökség: 
Boondoggle Leuven, Belgium
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Arany helyezés, 2009 (Nevezési kategória: interaktív kampány)

 

 

A kampány célja:

 

Az Axion, ifjúsági Bank mindig támogatta a 12 és 25 év közötti fiatalokat életünk minden területén.

A kampány középpontjában az állt, hogy a bankok megtesznek mindent, hogy megnyerjék maguknak a fiatal ügyfeleket, általában sporttáskákkal és egyéb ajándékokkal kedveskednek. Az Axion elhatározta, hogy ők most valami jelntőségteljes ajándékot szeretnének adni a fiataloknak, így jött az ötlet, hogy a fiatal zenekarokat pénzügyileg és logisztikailag is támogassa. Egyre több fiatal zenekar fáradozik a hírnév megszerzéséért egy olyan időszakban, amikor a zenei ipar a túlélésért küzd, és itt jön az Axion a képbe...

 Banner:

 

Megoldás:


Az Axion elsőként vezette be az interneten a „Banner Koncert”-et. Ezek élő koncertek voltak egy akkora „kockában”, amely méretarányos volt egy hagyományos bannerrel. Az ötlet alapvetően a MySpace oldal zenekarok közötti népszerűségére épült, és a hírnévre áhítozó ifjú és tehetséges zenészek számára kívánt láthatóságot biztosítani. Az Axion egy versenyt szervezett a bandáknak: az egyes koncertek rögzítve lettek és bannerként el lettek elhelyezve a legnépszerűbb weboldalakon. A verseny 2. körében egy bíró 25 fiatal bandát választott ki a 255 jelentkezőből, majd az elkészült banner koncertek mindegyike felkerült a kampány weboldalára. Ezen az oldalon a közönség szavazhatott a legjobb Banner Koncertre. A győztes banda, a Bad Cirkuz egy lemezszerződést nyert, valamint egy igazi koncertet az Ancienne Belgique-ben, Belgium legnagyobb koncerttermében.

 

 

Erdemények:

  • 25 fiatal banda összesen 6.807.442 banner megjelenést kapott Belgium leglátogatottabb oldalain.
  • 43.479-et különböző rajongói oldalakon és blogokon
  • 2008 október és december között 44.845 látogató nézte meg a Bannaer Concerts weboldalát
  • 2008. december 1-10 között 7.581 ember szavazott a kedvenc Banner Koncertjére.

 

 

Kampány tervezői:

 

Név
Vállalat
Pozíció
Dirk Schyvinck
Axion
Communication Director
An van Moer
Axion
Marketing Communication Retail/Media Communication
Mieke De Dier
Axion
Commercial Marketing
Stef Selfslagh
Boondoggle
Creative Director
Vincent Jansen
Boondoggle
Creative Director
Alexander Cha'ban
Boondoggle
Creative
Vanessa Hendrickx
Boondoggle
Creative
Peter Vijgen
Boondoggle
Creative
Petra Sell
Boondoggle
Design Director
Kevin Crepin
Boondoggle
Designer
Inge Vander Velpen
Boondoggle
Client Services Director
Kelly Wouters
Boondoggle
Account Manager
Bart Vanuytrecht
Boondoggle
Project Manager
Dominique Poncin
Boondoggle
Strategic Planner
Bart Geukens/Ellen Bossuyt/Jeroen Janssen/Katsuyuki Nagatani
Boondoggle
Development
Bart Tauwenbergh
Mojuice
Film Producer Mojuice
Geert Geuten
Mojuice
Film Director Mojuice
Peter Crosbee
 
Sound Director
Evert Thiry
 
Photographer
Stakka Concepts
 
Set Production
 

 

 Az esettanulmány angolul is elérhető.








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta