Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés

Ajánló

Neo Interactive

 

Nevéhez fűződik az első ügynökségi Google fiók létrehozása és keresőkampány futtatása (2002-ben), az első magyarországi online rádiókban futó kampány, az első hazai wapkampány, az első hazai gerillamarketinget alkalmazó teljeskörű online kampány (Fanta Vadmálna Boy), az első közösségi márkaklub (iWiW Coke Club) vagy az első hazai valós idejű social média marketing kampány (Vatera Vera).

 

A neo fejlesztette és üzemelteti a nagy méretű fájlok ingyenes és regisztráció nélküli küldését biztosító Mammutmail.com oldalt, illetve a Médiapédiát és egyéb tematikus wikiket (Ecopédia, Patikapédia, Energiapédia, Vinopédia, Biciklopédia stb.).

 

 


Médiapédia szócikk találomra

marketingkommunikáció

 

A marketingkommunikáció az intézményi kommunikáció olyan formája, amely

 

célja szerint lehet:

 

- eladásösztönző
- image építő
- közcélú (TCR)
- politikai

 

időbeli hatása szerint lehet:

 

- rövidtávű (promóciós vagy taktikai célú)

- hosszú távú (stratégiai célú)

 

tárgya szerint lehet:

 

- termékreklám
- márka (brand) reklám
- szervezeti (cég) reklám

 

befogadója szerint lehet:

 

- B2C (business-to-consumer)
- B2B (business-to-business)

 

A marketingkommunikációs tevékenység megrendelője és irányítója a hirdető, amely "klasszikus esetben" reklámeszközök útján üzenetét továbbítani kívánja a célcsoporthoz. Ez a tevékenység lehet olyan átfogó, hogy szervezése speciális szaktudást igényel, ebben az esetben a hirdető ügynökség segítségét kéri.

 

ATL/BTL

 

A kommunikációs eszközök sokszínűsége, a mögöttük álló technológia fejlődése révén a reklámeszközök tárháza is egyre szélesedik. Korábbi felosztás szerint ezek az eszközök feloszthatók voltak ATL és BTL jellegűekre.

 

Ennek alapja az volt, hogy az ATL (above-the-line) kommunikációhoz valamifajta médiumot kellett használni, amely általában eredetileg egy sajtótermék (pl. napilapok, folyóiratok) illetve a rádió és televízió volt. Ezeknek a felületeknek a "megvásárolható" részével gazdálkodtak, terveztek, és ezeket foglalták le (vásárolták meg) korábban a reklámügynökségek média osztályai, amelyek ma már jellemzően inkább önálló médiaügynökségekként látják el feladataikat.

 

A BTL (below-the-line) kommunikációba pedig az olyan tevékenységet sorolták, amelyek nem igényeltek médiumot a reklámüzenet továbbításához (pl. direct mail, rendezvények, termék- és márkaklubok, üzleti kommunikáció.)

 

Ennek a határvonalnak (a reklámvonalnak) az elmosódása már az óriásposzterek és eladáshelyi (POS) reklámeszközök elterjedésekor elkezdődött. Manapság pedig, az interaktív technológiák, a fogyasztók által szerkesztett online tartalmak (UGC: user-generated content), a virtuális közösségek és az internetes tévé- és rádióadások idején végleg eltűnni látszik.

Új oldalak listája:

Csörgő László
Író, újságíró, szerkesztő, felelős szerkesztő, főszerkesztő, publicista, fotós (1993 óta)Írásai megjelentek: ...
2024-11-05 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Toók László Flórián
Toók László Flórián (Debrecen, 1994. szeptember 3. –) magyar újságíró és marketingszakember.Toók László ...
2023-06-19 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Kovács Zsigmond
Kovács Zsigmond autós-motoros újságíró, szerkesztő, járműipari szakfordító és szövegíró. Született 1980. ...
2022-10-06 | témakör: Személyek | további részletek »»»
Contented Marketing Ügynökség
A CONTENTED Marketing Ügynökséget - eredetileg Cliffchains Kft. néven a tulajdonosok által létrehozott Cliffchains designer nyakláncmárka ...
2022-02-21 | témakör: Marketing | további részletek »»»
Herz Kreáció
Herz Kreáció online marketing ügynökség A Herz Kreáció egy német vezetőséggel működő fiatal, kreatív csapat. "Célunk, hogy ...
2021-05-31 | témakör: Marketing | további részletek »»»
onBRANDS
A www.onbrands.hu egy márka hírportál. Márkás hírek, információk, érdekességek, emberek, interjúk.Márkák ...
2021-05-26 | témakör: Brandek | további részletek »»»
Média ÁSZ
Magyarország közel 4000 médiumának adatai Megjelent: 1992-ben Jelenleg: 57. kiadás: 2020. november Megjelenik minden évben májusban és novemberben! Tartalma: Lapok (napi, heti, havi, időszaki) ...
2021-02-15 | témakör: Média | további részletek »»»
360 marketing ügynökség
A 360 Marketing ügynökség kreatív megoldásokkal és online marketing eszközökkel segíti azokat a cégeket akik piacvezetők akarnak lenni. Az ...
2020-11-23 | témakör: Cégek | további részletek »»»
Felirati
A Felirati egy 2020 augusztusában elindult hírgyűjtő, amely a felirati.com címen érhető el. Impresszuma szerint a fő tervezési szempont a végtelen egyszerűség és a kis képernyőn való ...
2020-09-21 | témakör: Média | további részletek »»»
Pavláth Zita
Pavláth Zita a Neo Interactive operatív vezetője.Több mint 20 éve van jelen a kommunikációs szakmában, ebből 6 évet töltött el integrált ...
2020-05-30 | témakör: Személyek | további részletek »»»

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta