Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: zsákutca-oldalak szponzorációja
Verzió: 2  
Változtatta: Xenia
Változtatás dátuma: 2009-07-06 10:47:28
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A zsákutca-oldalak, olyan [weboldal]ak, melyek nem vezetik át a látogatót aktuális tevékenységének folytatásaként a következő oldalra. Amikor a felhasználó egy weboldalon épp befejez egy tevékenységet vagy műveletet (például megrendeli a kiválasztott ételt az online étteremből, vagy kifizeti a kiválasztott filmet az online DVD kölcsönzőből, vagy ha elolvasta az által keresett [információ]t), akkor kész arra, hogy egy új tevékenységet kezdjen el az [internet]en. Az ilyen weboldalakon, ahol nagy valószínűséggel a látogató az aktuális tevékenységének végéhez ér érdemes elhelyezni a vállalat által népszerűsíteni kívánt weboldal [link]jét, melyre kattintva a felhasználót közvetlenül átvezeti az adott oldalra. Ebben az ideális fogyasztói szituációban, mikor a felhasználó a számítógép előtt ül, nem siet sehova és épp valami új műveletbe kezdene az interneten, akkor találkozik a vállalt linkjével, mely átvezeti őt [honlap]jára. Ekkor nem érzi erőszakosnak a vállalat [kommunikáció]ját, hisz a felhasználó maga kattint a linkre. E link megjelenését figyelemfelkeltő módon kell kivitelezni, hogy a felhasználó szeme megakadjon rajta és rákattintson.









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta