Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: VML
Verzió: 8  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2018-09-29 16:34:39
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Alapítás: 1992, Kansas City


2019-ben a WPP csoportba tartozó Y&R és a VML ügynökségek összeolvadnak, és az új, "teljesen integrált digitális és kreatív" entitás neve VMLY&R.

Alapítás: 1992, Kansas City



Székhely: KC, Kansas

Székhely: KC, Kansas


Alapítók:
Craig Ligibel
Scott McCormick (megelőzően a szintén Kansas city-i ügynökség, a Valentine Radford alapítója is)

Alapítók:
Craig Ligibel
Scott McCormick (megelőzően a szintén Kansas city-i ügynökség, a Valentine Radford alapítója is)

John Valentine

CEO: Matt Anthony, 2000-től. (Anthony 1995-ben, negyedik tulajdonosként csatlakozott a VML-hez.)

CEO: Matt Anthony 2000-től (Anthony 1995-ben, negyedik tulajdonosként csatlakozott a VML-hez), majd Jon Cook 2011-től.


Ügyfelek, referenciák: [Adidas], [Bayer], [Burger King], [Cadbury Schweppes], [Colgate-Palmolive], DirecTV, [Ernst & Young], ESPN, [Ford], [Microsoft], [Motorola], [SAP], Sprint Nextel, The ATP, Vanguard, [Xerox] stb.

Az 1992-ben alapított kansasi VML ügynökség kezdetben tradicionális [ATL] ügynökség volt, amelyből az évek folyamán a világ egyik vezető [digitális ügynökség]hálózata fejlődött ki. Ez a folyamat az 1995-ben tulajdonosi partnerként csatlakozott, majd 2000-től vezérigazgató Matt Anthony érkezésével és tevékenységének köszönhetően indult el, majd gyorsult fel, illetve a WPP nemzetközi ügynökségi hálózathoz történt csatlakozással vált igazán széleskörűvé mind földrajzi, mind ügyfélszám szempontból.


Ügyfelek, referenciák: [Adidas], [Bayer], [Burger King], [Cadbury Schweppes], [Colgate-Palmolive], DirecTV, [Ernst & Young], ESPN, [Ford], [Microsoft], [Motorola], [SAP], Sprint Nextel, The ATP, Vanguard, [Xerox] stb.

Az 1992-ben alapított kansasi VML ügynökség kezdetben tradicionális [ATL] ügynökség volt, amelyből az évek folyamán a világ egyik vezető [digitális ügynökség]hálózata fejlődött ki. Ez a folyamat az 1995-ben tulajdonosi partnerként csatlakozott, majd 2000-től vezérigazgató Matt Anthony érkezésével és tevékenységének köszönhetően indult el, majd gyorsult fel, illetve a WPP nemzetközi ügynökségi hálózathoz történt csatlakozással vált igazán széleskörűvé mind földrajzi, mind ügyfélszám szempontból.



2001-ben a [WPP Group] ügynökségi csoport tagja lett. 2005-ben akvirálta a Studiocom nevű atlantai (de a kolumbiai Bogotában is irodát működtető) digitális ügynökséget és vele együtt ügyfeleit: a [Coca-Colá]t és a Philips-et.
Szintén 2005-ben tulajdonosa lett a londoni gt nevű digitális [marketingügynökség]nek, akinek ügyfelei között megtalálható az Audi, a British Airlines a [Canon] vagy a Norwich Union biztosító.
2008-ban publikálta új [brand] identity-jét: „VML, Where Earth Touches Sky”. 2009 januárjában a szintén WPP csoportba tartozó [reklámügynökség]i hálózat, a [Young & Rubicam] bejelentette a globális digitális partneri együttműködést a VML-lel.

A VML SEER® nevű szoftveres fejlesztését önállóan márkázott termékként értékesíti az ügyfélköre felé. A webes [márka]monitorozó eszköz a véleményformálók felismerésére („influencer identification”) és kiválasztására, ökoszisztéma-modellek kiépítésére alkalmas, a promóciós, vírus- és [szájreklám]-mechanizmusok tervezése, segítése és elemzése céljából. A SEER® – kiemelten a speciális, “non-mainstream” [célcsoport]okban – leköveti a promóció hatékonyságát, insight-okat gyűjt, és ez alapján lehetővé teszi a promóció menedzselése során az üzenetátvitel folyamatos optimalizációját.

A VML SEER® nevű szoftveres fejlesztését önállóan márkázott termékként értékesíti az ügyfélköre felé. A webes [márka]monitorozó eszköz a véleményformálók felismerésére („influencer identification”) és kiválasztására, ökoszisztéma-modellek kiépítésére alkalmas, a promóciós, vírus- és [szájreklám]-mechanizmusok tervezése, segítése és elemzése céljából. A SEER® – kiemelten a speciális, “non-mainstream” [célcsoport]okban – leköveti a promóció hatékonyságát, insight-okat gyűjt, és ez alapján lehetővé teszi a promóció menedzselése során az üzenetátvitel folyamatos optimalizációját.


A kapcsolódó VML Foundation működteti az ügynökség kiterjedt szociális segítségnyújtási programját, melynek része például a direkt adakozás, a munkavállalói önkéntesség vagy a jószolgálati munka jótékonysági szervezetek számára.


 


2009-ben a VML "digital insights igazgatója" előadást tartott a budapesti [DigitalFestival] konferencián. Az előadás letölthető az esemény weboldaláról.

VML ügynökségi weboldal: www.vml.com


Studiocom, Atlanta: www.studiocom.com


gt, London: www.wearegt.com









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta