Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: thinkdigital.blog.hu
Verzió: 7  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-11-04 20:14:04
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

2010 elején indult, működésének első hónapjában részben a Médiapédia Esettanulmányok (és pár más) rovatának szócikkeit átvevő, és így világ legkreatívabb digitális megoldásai között szemezgető blog.


2010 elején indult, működésének első hónapjában részben a Médiapédia Esettanulmányok (és pár más) rovatának szócikkeit átvevő, és így világ legkreatívabb [digitális] megoldásai között szemezgető [blog].


 

Az alábbi médiapédiás szócikkek jelentek meg eddig a blogon:

- [Fiat, Eco Drive kampány]

- [The Dark Night - Batman - Why so serious? kampány]

- [Vöröskereszt - Hypertext kampány (Spanyolország)]

- Sony [Killzone 2 kampány]

- [Let it ring kampány (Belgium)]

- [Nintendo - Wario land shake it! kampány]

- [Cyber Lions]

 

Hitvallása szerint a reklám a digitális média korában már nem „reklám", sőt nem is „üzenet", hanem „interakció" és „dialógus". A mai társadalomban a digitális kommunikáció elengedhetetlen; a zsúfolt, média-vezérelt tömegből pedig kizárólag hatékony és kontrollált kommunikációval lehet kiemelkedni. A thinkDigital ezen új és inspiratív ötletek, kreálmányok bemutatására vállalkozik a nagyvilágból. Célja, hogy a reklámszakma "ThinkDigital!", vagyis digitális irányban gondolkozzon.


Hitvallása szerint a [reklám] a [digitális média] korában már nem „reklám", sőt nem is „üzenet", hanem „[interakció]" és „dialógus". A mai társadalomban a [digitális kommunikáció] elengedhetetlen; a zsúfolt, [média]-vezérelt tömegből pedig kizárólag hatékony és kontrollált [kommunikáció]val lehet kiemelkedni. A thinkDigital ezen új és inspiratív ötletek, kreálmányok bemutatására vállalkozik a nagyvilágból. Célja, hogy a reklámszakma "ThinkDigital!", vagyis digitális irányban gondolkozzon.


 

A blog nincs kapcsolatban a ThinkDigital görögországi központú, (Közép-)Kelet-Európában terjeszkedő online [sales house]-szal.

 

Kapcsolódó link:



 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta