Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A targetálás célja, hogy az adott információt a lehető legpontosabban juttassa el az adott vállalat a célcsoport tagjaihoz.

 

A targetálás lehetőségei:

  • A [felhasználó]?ról vagy a számítógépéről tudott információk alapján a felhasználóra irányuló targetálási lehetőségek.

    Két változó alapján rendszerezhetjük:

    - Az egyik azt vizsgálja, hogyan nyerjük a szükséges adatokat:
    megfigyelt vagy megadott adatgyűjtés

    - A másik a banner megjelenítést végző számítógép, azaz az adserver döntésének alapját határozza meg (lekérés vagy profil alapú).
     
  • Külső tényező alapján a felhasználóra irányuló célzás.

    Ebben az esetben is a felhasználó áll a középpontban, de már nem az ő tulajdonságai, hanem valamilyen külső körülmény létrejötte esetén jelenik meg a reklám.
    Példa erre az idő szerinti célzás, amikor egy étterem-hirdetést csak a déli órákra időzítenek
     
     
  • Külső körülményre irányuló célzás.

    Példa erre a mágnestargetálás, amely egyik banner megjelenítését egy másik megjelenéséhez köti.








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta