navigáció
változások
szabályok
közösség
Médiapédia
|
A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Seth Godin - The Big Red Fez: How To Make Any Web Site Better. New York: Free Press. ISBN 0-7432-2790-5.
Seth Godin (1995). eMarketing. New York: Berkley Pub. Group. ISBN 0-399-51904-1.
Seth Godin (1999). Permission marketing: turning strangers into friends, and friends into customers. New York: Simon & Schuster. ISBN 0-684-85636-0.
Seth Godin (2002). Survival is not enough: zooming, evolution, and the future of your company. New York: Free Press. ISBN 0-7432-2571-6.
Seth Godin (2001). Unleashing the Ideavirus. New York: Hyperion. ISBN 0-7868-8717-6. Book online - Detailing the idea of Viral marketing
Seth Godin (2003). Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable. Portfolio. ISBN 1-59184-021-X.
Penguin USA Portfolio; Seth Godin - Free Prize Inside!: The Next Big Marketing Idea. Portfolio. ISBN 1-59184-041-4.
Godin, Seth. All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-100-3.
Godin, Seth; the Group of 33. The Big Moo: Stop Trying to Be Perfect and Start Being Remarkable. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-103-8.
Godin, Seth. Small Is the New Big: and 193 Other Riffs, Rants, and Remarkable Business Ideas. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-126-7.
Godin, Seth. The Dip: A Little Book That Teaches You When to Quit (and When to Stick). Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-166-6.
Godin, Seth. Meatball Sundae: Is Your Marketing out of Sync?. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-174-7.
Godin, Seth (2008). Tribes: We Need You to Lead Us. Portfolio Hardcover. p. 160. ISBN 1591842336.
Kapcsolódó link: Seth Godin blogja - http://sethgodin.typepad.com/
|
|