Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: sales house rendszer
Verzió: 1  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-11-04 12:47:51
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A nagyobb [médiatulajdonos]ok általában nem közvetlenül árulják [médiafelület]eiket, hanem vagy az erre a célra alapított saját [sales house] cégük fogja össze a tulajdonos különböző megjelenési formátumú [reklámfelület]eit (televízió, rádió, [internet], kültéri hirdetőhelyek), vagy független sales house-ok kezelésébe helyezik azokat, melyek aztán portfóliójukban a hirdetők igényei szerint csomagokba, vagy meghatározott témakörbe rendezve árusítják.

A sales house rendszer előnye, hogy a sales house nagy tételben rendelkezik [média]- ill. reklámfelületekkel, így a [hirdető], vagy a hirdetőt képviselő [reklámügynökség] egyszerre több [médium]on keresztül tud tematikusan megjelenni, kérésre akár technikai hátteret is tud nyújtani reklámkampányok futtatásánál, mérésénél, dokumentálásánál. A kisebb [reklámérték]ű felületek tulajdonosainak is előnyöket nyújt a rendszer, a sales house felkutatja, pozicionálja őket, segít kidolgozni a hirdetési jellegük, méretük és látogatottságuk alapján optimalizált megjelenítéseket, és az így rendszerezett felületekre hirdetéseket szervez.









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta