Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A RON (run of network) az a folyamat, amelynek során egy központi hirdetéskiszolgáló rendszer (adserver) az elhelyezésre váró [reklámhirdetés]?eket saját algoritmusa - jellemzően a még eladatlan reklámfelületekre irányuló inventory menedzsment - alapján helyezi el az ad network-ben tag kiadók ([publisher]?-ek) weblapjain. A hirdetők az advertising network-ökben tehát run of network csomagot tudnak venni, amely a legáltalánosabban disztributált hirdetésmegjelenítést eredményezi valódi célzás nélkül (a célzás ilyenkor maximum úgy valósulhat meg, ha valamilyen vertikális, azaz adott tartalomra, célközönségre szerveződött ad network-ben fut a run of network kampány).

Ezzel szemben a [run of category]? csomag már tartalmi vagy célközönségbeli kategóriák alapján leválogatott megjelenést jelent.

 

Forrás: Neo Interactive online marketing ügynökség.


A szócikkhez társított címkék:
ad network , adserver , médiavásárlás







Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta