Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: reklámüzenet
Verzió: 4  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-25 18:09:54
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A reklámüzenet olyan [kommunikáció]s üzenet, amelynek célja egy termék, szolgáltatás, intézmény ismertségének és forgalmának növelése, és egy gondolatba sűríti a koncepciót, amely a kommunikációs célnak megfelelően fogalmazódik meg a [reklám] (mint bármely más üzenet) megalkotásakor, létrehozásakor.

 

A reklámüzenet feladója a [hirdető], közvetítője a [médium] illetve más (közvetlen) reklámeszköz, befogadója a termék fogyasztója illetve szolgáltató/intézmény ügyfele. PR [kampány], [szájreklám] (WOM), és hasonló, véleményvezérek és hivatásos kapuőrök által közvetített üzenet esetén annak elsődleges befogadója olyan olvasó (hallgató, néző, felhasználó), aki nem fogyasztója a terméknek, hanem információforrásként szolgál számára.

 

Szerencsés esetben egy kampánynak egy kommunikációs célja és egy üzenete van. Sajnos a gyakorlatban előfordul, hogy a hirdető egy kampányban több elsődleges kommunikációs üzenetet is közvetíteni kíván, ezzel számos nehézséget okozva mind a kreatívanyagot, mind a médiatervet összállító ügynökségi kollégák számára.


A reklámüzenet olyan [kommunikáció]s üzenet, amelynek célja egy [termék], [szolgáltatás], intézmény ismertségének és forgalmának növelése, és egy gondolatba sűríti a koncepciót, amely a [kommunikációs cél]nak megfelelően fogalmazódik meg a [reklám] (mint bármely más üzenet) megalkotásakor, létrehozásakor.

 

A reklámüzenet feladója a [hirdető], közvetítője a [médium] illetve más (közvetlen) [reklámeszköz], befogadója a termék [fogyasztó]ja illetve szolgáltató/intézmény ügyfele. [PR kampány], [szájreklám] (WOM), és hasonló, [véleményvezér]ek és hivatásos kapuőrök által közvetített üzenet esetén annak elsődleges befogadója olyan olvasó (hallgató, néző, felhasználó), aki nem fogyasztója a terméknek, hanem [információ]forrásként szolgál számára.

 

Szerencsés esetben egy [kampány]nak egy kommunikációs célja és egy üzenete van. Sajnos a gyakorlatban előfordul, hogy a hirdető egy kampányban több elsődleges kommunikációs üzenetet is közvetíteni kíván, ezzel számos nehézséget okozva mind a kreatívanyagot, mind a [médiaterv]et összállító ügynökségi kollégák számára.










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta