A Cannes Lion, azaz a Cannes-i Reklámfesztivál eladásösztönzés kategóriája, melynek díjait az egyhetes fesztivál második napján, hétfőn este adják át.
A Promo Lions-on - 2010-től [Promo & Activation Lions]?-on - belül 3 főkategóriában lehet nevezni, amelyek további alkategóriákra bomlanak.
A főkategóriák:
- Média használat
- Termék és szolgáltatás
- A legjobban kampányba integrált Sales Promotion.
A 2009-es évben 1118 nevezés történt ebben a kategóriában, melyek között 2 magyar nevezés is volt.
2009 évi magyar nevezések:
- Leo Burnett, Have fun with the words, Pannon Djuice - két alkategóriában
2009-ben a Promo Lions nyertes kampányának készítője Beacon Communications Tokió, Japán, aki Yubari vonzerejét a „szerelem városa” szlogennel hozta vissza, mivel ebben a városban a legkisebb a válási arány Japánban. Az alkotás neve: Yubari.
Kapcsolódó linkek:
- Összes Promo Lions kategória - www.canneslions.com/