Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A personal branding (személyes branding) az a folyamat, amelynek során az egyének megkülönböztetik magukat a tömegtől azzal, hogy beazonosítják és megfogalmazzák egyedi, akár szakmai, akár személyes értékeiket, és ezeket különféle platformokon, következetes üzenettel és arculattal terjesztik. Ezen a módon az egyének növelhetik elismertségüket egy terület szakértőiként, megalapozhatják elfogadottságukat és hitelességüket, előrelendíthetik karrierjüket, és építhetik az önbizalmukat.

 

A „personal branding” kifejezés először állítólag 1997 augusztusában jelent meg a Fast Company Magazine-ban, Tom Peters menedzsment guru szerző tollából, aki a következőket írta: „Mi vagyunk az Én részvénytársaság tulajdonosai és vezérigazgatói is egyben. A mai üzleti életben a legfontosabb feladat, hogy a Te nevű márka fő támogatói legyünk.”

 

Magyarországon emlékezetes és kiemelkedő (némelyekben megütközést keltő) megnyilvánulása volt ennek néhány évvel ezelőtt Villám Géza „álláskereső” óriásplakátja, de a C-generáció (content generation) tagjai már rutinosan alkalmazzák a személyes branding eszközeit (lásd: fulopattila.com).

 

Kapcsolódó link

http://personalbrandingwiki.pbwiki.com

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta