Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Origo
Verzió: 7  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-09 15:08:07
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

 

Origo.hu és tartalmak:

 

Az 1998 decemberében indult origo.hu a vezető hazai horizontális (hír)portál, tematikus, mára önálló márkákká érett csatornákkal (mint pl. a kezdetben fizetősnek szánt

[Üzleti Negyed], a [Női Lapozó] vagy a [Techbázis] vagy utóbbi alcsatornája, a [Szoftverbázis]).

[Üzleti Negyed], a [Női Lapozó] vagy a [Techbázis] vagy utóbbi alcsatornája, a [Szoftverbázis]).

Az Origóhoz tartozik az [iWiW] közösségi hálózat és a legnagyobb hazai webmailszolgáltatás, a [Freemail], melyek - a top10-ben lévő origo.hu-t is megelőzve

a magyarok által legnézettebb top5 weboldalba tartoznak
2. és 5.
a [gemius/ipsos Audience] 2009-es egyedi látogagószám ([UV]) mérései alapján.

a [gemius/ipsos Audience] 2009-es egyedi látogagószám ([UV]) mérései alapján.

Az Origóhoz tartozó további ismertebb website-ok, csatornák a teljesség igénye nélkül: a [Google] motorját használó [OK.hu] kereső, a G-Portál, a Menedzserfórum, a Komment.hu, a Babázó, a [Videa] [videómegosztó], az Origo Vásárlás vagy az Origo Téka.


Az Origóhoz tartozó további ismertebb [website]-ok, csatornák a teljesség igénye nélkül: a [Google] motorját használó [OK.hu] kereső, a G-Portál, a Menedzserfórum, a Komment.hu, a Babázó, a [Videa] [videómegosztó], az Origo Vásárlás vagy az Origo Téka.


 

Origo Zrt., üzletágak és üzemeltetés:

 

A portál üzemeltetője kezdetben az Origo Kft. (1998-99), majd a [T-Online] (korábban Axelero, még korábban Matávnet) tartalomszolgáltatási üzletága; végül 2007 októberében jött létre az Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt. (röviden: Origo Zrt.), amelybe

az említett iWiW (2006-os akvizíciója) mellett
az [AdNetwork] hirdetési hálózat is beolvadt (2007).

az [AdNetwork] hirdetési hálózat is beolvadt (2007).

2009 szeptember végén

a "3 képernyős szolgáltató" (web, mobil, tévé) víziójának jegyében
az Origo Zrt. üzemeltetésében elindult az Ozone Network és a Life Network. A két tematikus (időjárás/közlekedés és életmód) tévécsatorna analóg és digitális kábelhálózatokon is fogható. Az új üzletág vezetője 2010 augusztusáig [Koltai Péter] volt (feladatait ezt követően az Origo vezetősége látja el), a csatornák programigazgatója [Hámori Barbara].

az Origo Zrt. üzemeltetésében elindult az Ozone Network és a Life Network. A két tematikus (időjárás/közlekedés és életmód) tévécsatorna analóg és digitális kábelhálózatokon is fogható. Az új üzletág vezetője 2010 augusztusáig [Koltai Péter] volt (feladatait ezt követően az Origo vezetősége látja el), a csatornák [programigazgató]ja [Hámori Barbara].

 

Az Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató a [Magyar Telekom Nyrt] leányvállalata, első vezérigazgatója [Fischer András]

2009 szeptember elejéig
, akit 2009 decemberétől a versenytárs [Index] korábbi vezetője, [Vaszily Miklós] követett; akinek helyettese 2010 márciusától [Novák Péter], a [Kirowski] ex-ügyvezető igazgatója.

, akit 2009 decemberétől a versenytárs [Index] korábbi vezetője, [Vaszily Miklós] követett; akinek helyettese 2010 márciusától [Novák Péter], a [Kirowski] ex-[ügyvezető igazgató]ja.

 

Az Origo Zrt.

nem tartalom-
szolgáltatásai közé tartozik az AdHouse-nak nevezett, saját definíciójuk szerint "médiaügynökségnek" nevezett és a tag-weboldalak felé AdPartner néven márkázott sales house. Illetve a nem sok sikert felmutató, Adstudio nevű (belső) ügynökség, amit alapvetően a belső fejlesztési és kreatívmunkák melletti szabad kapacitások lekötésére hoztak létre. Az AdHouse-t és az AdStudiót 2009-ben a kereskedelmi igazgatóságban vonták össze.

szolgáltatásai közé tartozik az AdHouse-nak nevezett, saját definíciójuk szerint "médiaügynökségnek" nevezett és a tag-weboldalak felé AdPartner néven márkázott [sales house]. Illetve a nem sok sikert felmutató, Adstudio nevű (belső) ügynökség, amit alapvetően a belső fejlesztési és kreatívmunkák melletti szabad kapacitások lekötésére hoztak létre. Az AdHouse-t és az AdStudiót 2009-ben a kereskedelmi igazgatóságban vonták össze.

 

Kapcsolódó linkek:

 



 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta