Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Ogilvy & Mather
Verzió: 5  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-08 19:46:34
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Az Ogilvy & Mather a WPP group tagja, a következő szervezeti egységekkel rendelkezik: OgilvyOne Worldwide (ennek teljesen integrált tagja az OgilvyInteractive és a Neo@Ogilvy), az Ogilvy Public Relations Worldwide, az OgilvyHealthworld és az OgilvyAction. A céget 1948-ban alapította David Ogilvy kezdetben mint Hewitt, Ogilvy, Benson & Mather, de hamarosan neve lerövidült a már ismert Ogilvy & Mather-re. 1960-ra a világ vezető reklmügynökségévé vált olyan ügyfelek brand-jét felépítve, mint az American Express, BP, Ford, DuPont, Shell, Barbie, Maxwell House, IBM, Kodak, Nestlé és Unilever.
 

A cég brand építési metodológiája a Brand Stewardship, amely a márkát az összes létező aspektusból, azaz 360°-ból vizsgálja, rendezi a márkával kapcsolatos gondolatokat, feltárja a fogyasztó és a márka kapcsolatát, meghatározza azokat a felhasználói motivációkat, amelyek a márkaválasztást befolyásolják és összegzi a márka lényegét, amely a további kommunikáció alapkövét képezi.
 

http://www.ogilvy.com/
http://www.ogilvy.hu/


Az Ogilvy & Mather a WPP group tagja, a következő szervezeti egységekkel rendelkezik: OgilvyOne Worldwide (ennek teljesen integrált tagja az OgilvyInteractive és a Neo@Ogilvy), az Ogilvy Public Relations Worldwide, az OgilvyHealthworld és az OgilvyAction. A céget 1948-ban alapította David Ogilvy kezdetben mint Hewitt, Ogilvy, Benson & Mather, de hamarosan neve lerövidült a már ismert Ogilvy & Mather-re. 1960-ra a világ vezető [reklámügynökség]évé vált olyan ügyfelek [brand]-jét felépítve, mint az American Express, BP, Ford, DuPont, Shell, Barbie, Maxwell House, IBM, Kodak, ]Nestlé] és [Unilever].
 

A cég brand építési metodológiája a Brand Stewardship, amely a [márká]t az összes létező aspektusból, azaz 360°-ból vizsgálja, rendezi a márkával kapcsolatos gondolatokat, feltárja a [fogyasztó] és a márka kapcsolatát, meghatározza azokat a felhasználói motivációkat, amelyek a márkaválasztást befolyásolják és összegzi a márka lényegét, amely a további [kommunikáció] alapkövét képezi.
 

http://www.ogilvy.com/
http://www.ogilvy.hu/


 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta