Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Céginformáció:

A nugg.ad tulajdonosa a Deutsche Post DHL

 


A cég tagja az IAB Europe az Európában működő nemzeti Interaktív Reklámirodák (Interactive Advertising Bureaux - IAB) összefogó szervezetének.

 


A cégnek több európai nagyvárosban van  képviselete:  London, Párizs,Hamburg, Koppenhága, Köln, Berlin, Varsó.

 

 

Menedzsment: 

 

CEO: Stephan Noller

CBDO: Karim Attia

CFO: Klaus Kögler

CTO: Richard Hutton 

International Consulting Director: Uli Heimann

 

Bővebben: 

http://www.nugg.ad/en/company/nuggad-team

 

További információ: 

http://www.nugg.advv

 



Tevékenység:

Tevékenység információ:

A nugg.ad Európa legnagyobb,piacvezető digitális marketing média szolgáltatója, amely ún. prediktív (előrejelző, következtető) viselkedésalapú targetálást, azaz testreszabott online hirdetési megoldásokat kínál ügyfeleinek, partnereinek.

Ezen online hirdetések adta célzási megoldások lehetővé teszik a hirdetőknek, hogy hatékonyan elérjék a célcsoportjukat, csökkentsék a meddőszórásukat, maximalizálják kampányaik hatékonyságát.

Az ügynökségek és hirdetők számára különösen fontos információt jelent, hogy vásárlás előtt célcsoportjuk milyen arányban keres információkat az interneten. A fogyasztók szokásai ezen a téren országonként és termékkategóriánként is különbözhetnek. Az online, valós idejű fogyasztói magatartás megismerése lehetővé teszi a döntéshozók számára, hogy marketing büdzséjüket a leghatékonyabban allokálják.

A viselkedés alapú targetálás olyan hirdetésmegjelenítést foglal magában, amely a felhasználó korábbi viselkedésén, pl. böngészési előzményein, keresésein, vásárlásain alapul. A viselkedés alapú célzás a fogyasztók és a hirdetők érdekeivel összhangban azt a célt szolgálja, hogy minél relevánsabb és minél kevésbé tolakodó hirdetések jelenjenek meg a felhasználók számára. A felhasználó a hirdetéseknek köszönhetően ingyenesen fogyaszthat tartalmat, a viselkedés alapú célzással pedig testre szabott reklámot, s így lényegesen kevesebb irreleváns hirdetést kap.

A hirdetők felismerték, hogy a viselkedés alapú targetálással olcsóbb és célzottabb médiamegjelenések vásárolhatók. A relevánsabb és érdeklődőbb közönség elérésével a közvetlen válaszadási arány is növekszik, ami az ezer megjelenésre eső költség (CPM, cost per mille) csökkenésével együtt javítja a megtérülést (ROI, return on investment). Emellett a gazdasági tényezők is arra kényszerítették mind a hirdetőket, mind a tartalomszolgáltatókat, hogy többletértéket préseljenek ki a hirdetési helyekből.

A nugg.ad módszerét valós idejű algoritmusok, adatforrások kombinációja adja, megfigyelik pl.a felhasználók hálózaton eltöltött tevékenységét, szörfölési viselkedését, pl. hogy milyen reklámokra és linkekre kattintott a neten nézelődő személy, keresett kifejezéseit, érdeklődési köreit összekapcsolják a korábbi keresései, olvasgatásai alapján leszűrt adatokkal speciális mérőrendszerük segítségével.

Mindezen adatok elemzése lehetővé teszi az egyedi, személyre szabott célzást különféle termékcsoportok esetében.

A viselkedés alapú reklámok szolgáltatóinak érdekében áll a személysiégi jogok védelme, így a nugg.ad is csak olyan társadalmi-demográfiai adatokat használ fel, amelyekből nem lehet egyértelműen megállapítani,hogy kik a megfigyelt személyek. ( pl. név, lakcím)

Nézd meg a videót: http://www.youtube.com/user/nuggad#p/a/u/1/oI_21rIeLCc




Egyéb adatok:

Termék portfólió:

· Branding Optimizer- márkaépítés optimalizáló csomag
· Frequency Targeting- gyakoriság optimalizáló
· Click Optimiser- kattintás optimalizáló
· Conversion Optimiser-konverzió optimalizáló
· Preditive Retargeting- előrejelző újratargetálás
· Weather Targeting- időjárás alapú targetálás
· Audience Insights- közönségi insight
· Contect Targeting- tartalom targetálás

Kiknek?

· nugg.ad | publishers
· nugg.ad | ad networks
· nugg.ad | advertisers
· nugg.ad | social
· nugg.ad | ecommerce
· nugg.ad | consumer powered by ACNielsen Homescan®

Ügyfeleik:

A nugg.ad digitális technológiai szolgáltatásokat és megoldásokat kínál a teljes online hirdetői piac szereplőinek.

Fő ügyfelei vezető nemzetközi online ügynökségek, kiadók, hirdetési hálózatok, portálok, mint pl. Axel Springer Media Impact, SevenOne Media , eBay Advertising Group, valamint hirdetők különféle üzleti szegmensből.

A hirdetők és ügynökségek online kampányaik számára célzott célcsoportokat vásárolhatnak bármely nugg.ad ügyfélnél:

AD audience
ad.net
ad.select
ARBO interactive
Axel Springel
Bauer Media KG
Behavie
dba.dk
Dennis
derStandard.at
ebay
EkstraBladet
freeMedia
Glam Media
hi-madie
httpool
IDMnet
INTERIA.pl InternetBillboeard
..................








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta