Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Neo Interactive
Verzió: 16  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2022-07-26 03:16:44
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A legnagyobb magyar tulajdonú független digitális reklámügynökség.


A legnagyobb, magyar tulajdonú független digitális reklámügynökség.


A céget 2002-ben alapították magyar magánszemélyek, digitális [marketingkommunikáció]val foglalkozik. Profiljába tartozik a digitális [médiatervezés] és [média]foglalás, valamint [kampány]menedzsment, az online [márkaépítés], a [multimédia] [dizájn], az online promóciók kitalálása és megvalósítása, a tartalommarketing és a [webfejlesztés]. Foglalkozik továbbá közösségi, kereső-, vírus-, chat- és [gerillamarketing]gel is. Utóbbi tevékenységre 2009-ben divíziót indít Neo Partizans néven, amelyben fogyatékkal élő távmunkásokat foglalkoztat.

A cég ügyfelei közé multinacionális és hazai tulajdonú nagy[vállalat]ok, valamint médiavállalkozások tartoznak, például a BASF, az AMC, a Dr. Oetker, a Telenor, az EGIS, a Szentkirályi, a Béres, a Mastercard és a MOL. De korábban ügyfelei voltak a [Tchibo], a [Coca-Cola], a Bonafarm, a Lidl, a Sole-Mizo, a Fundamenta, az Auchan, a Sanofi, a [Sanoma Kiadó] és a HVG Kiadó is.


A cég ügyfelei közé a 2020-as években multinacionális és hazai tulajdonú nagy[vállalat]ok, valamint médiavállalkozások és b2b piaci szereplők tartoznak; például a BASF, az AMC, a Dr. Oetker, a Telenor, az EGIS, a Béres ,a RAJA, az ENSANA (korábban Danubius Hotels), a WAVIN Hungary és a MOL. De korábban ügyfelei voltak többek között a [Tchibo], a [Coca-Cola], a Bonafarm, a Lidl, a Sole-Mizo, a Fundamenta, a Mastercard, az Auchan, a Szentkirályi, a Sanofi, a [Sanoma Kiadó] (későbbi nevén Central Média), a [Professional Publishing Hungary], a Mediaworks, a RAS és a HVG Kiadó is.


Az operatív irányítást 2018. májusától [Benda Gergely] vette át az alapító-tulajdonos [Soós Gergely]től. Bendát követően, 2019. szeptemberétől [Pavláth Zita] vezeti a céget.

A neo nevéhez fűződik az első ügynökségi Google-fiók létrehozása és keresőkampány futtatása 2002-ben, az első magyarországi online rádiókban futó kampány, az első hazai [wap]kampány, az első hazai [gerillamarketing]et alkalmazó teljeskörű online kampány (Fanta Vadmálna Boy), az első közösségi márkaklub (iWiW Coke Club) vagy az első hazai valós idejű social media marketing kampány (Vatera Vera). Az ügynökség, szakítva a hagyományos metódussal, szintén elsőként épített kampányaiban a médium alapú tervezés helyett/mellett a user/szegmens alapú célzásra.


Az operatív irányítást 2018. májusától [Benda Gergely] vette át az alapító-tulajdonos [Soós Gergely]től.

Bendát követően, 2019. szeptemberétől [Pavláth Zita] vezeti a céget.

Innovátorként a neo nevéhez fűződik az első ügynökségi Google-fiók létrehozása (és ennek több mint húsz éven át folyamatos üzemeltetése az ügyfelek és a saját keresőmarketing (SEM) kampányok megvalósítására) és az első ügynökségvezérelt keresőkampány futtatása 2002-ben, továbbá digitális niche médiahasználat gyorsan lekövetve a piac fejlődését (pl. az első magyarországi online rádiókban futó kampány, az első hazai [wap]kampány, az első hazai [gerillamarketing]et alkalmazó teljeskörű online kampány (Fanta Vadmálna Boy), az első közösségi márkaklub (iWiW Coke Club) vagy az első hazai valós idejű social media marketing kampány (Vatera Vera). Az ügynökség, szakítva a hagyományos metódussal, szintén elsőként épített kampányaiban a médium alapú tervezés helyett/mellett a user/szegmens alapú szoftveres célzásra.



A neo fejlesztette és üzemelteti a nagy méretű fájlok ingyenes és regisztráció nélküli küldését biztosító, 2017-ben jelentős technológiai frissítésen átesett Mammutmail.com oldalt, továbbá a Médiapédiát és egyéb tematikus wikiket (Ecopédia, Netpédia, Energiapédia stb.), illetve a HelloBlackFriday.hu (online) vásárlási életmódportált is.


A digitálismédia-piaci szakértő pozíció erősítésének, ill. a kiadói gondolkodás és kiadóvállalatok előtt álló feladatok, problémák megértésének érdekében, de egyúttal direkt hirdetési bevételek generálásának céljával, speciális sajátmédia üzletágában a neo fejlesztette és üzemelteti a nagy méretű fájlok ingyenes és regisztráció nélküli küldését biztosító, 2017-ben jelentős technológiai frissítésen átesett Mammutmail.com oldalt, továbbá a Médiapédiát és egyéb tematikus wikiket (Ecopédia, Netpédia, Energiapédia stb.), illetve a Google találati oldalának első organikus helyét Black Friday napján (erre a szópárra keresve) rekordméretű piaci versenyben több évben is elfoglaló HelloBlackFriday.hu (online) vásárlási életmódportált is.


 


A fenti médiaismereteket hasznosítve a Neo Interactive több márkamédiát működtet ügyfelei számára: Molcsapat.hu, Béresmozgás.hu, Sütnijó! (Dr. Oetker), vagy korábban a Lidlkonyha.hu, Hiperarak.hu, AEGON Baba-Mama Program vagy a tíznél több országban saját nyelven frissülő tartalmat szolgáltató Whiskyology.com (Pernod-Ricard) stb.


2008-tól ötletgazdaként és társszervezőként 3 éven keresztül évente megrendezte a [DigitalFestival] marketingkonferenciát, amit 2011-től a teljesen saját szervezésű [Enter!Digital]® digitális marketingkonferencia, majd a bevezetett néven szakmai képzéssorozat vált fel; ezt megelőzően, 2010 őszén pedig megrendezi a [DotCommerceDay] e-kereskedelmi témákkal foglalkozó marketingkonferenciát közös szervezésben a [Kreatív Magazin]t kiadó [Professional Publishing]gel. A DotcommerceDay 2011-től az Internetes Vásárlás Napja mozgalomként született újjá. Az Internetes Vásárlás Napja mostanra évről-évre e-kereskedők százait és online vásárlók százezreit mozgatja meg. A neo 2016-17-ben újabb kereskedelmi akciós napokkal jelentkezett, ilyen a SzabadPéntek, GyerekPéntek és a Nyárzuhanás. Szintén 2008-tól a neo évente kiadja a [Digitális Média Tények Könyve] nevű ingyenes kiadványt, amely a digitális média és marketing évkönyveként funkcionál az előző év hazai és nemzetközi adatait, tényeit összegyűjtve, feldolgozva. A Digitális Média Tények Könyvét évről-évre több mint ötezer marketinges, ügynökségi és médiaoldali döntéshozó és senior szakember kapja kézhez.

 


® digitális marketingkonferencia (a későbbi években az értékesítést, helyszínt, cateringet (társ)szervező Kreatívval közösen prezentálva), majd a 2020-as évektől a bevezetett néven szakmai képzéssorozat, webinár indult minden alkalommal több száz fős érdeklődő regisztrált becsatlakozóval. Az online kereskedelem nagykorúvá válásának hajnalán, 2010 őszén megrendezi a [DotCommerceDay] e-kereskedelmi témákkal foglalkozó marketingkonferenciát közös szervezésben szintén a [Kreatív Magazin]t kiadó [Professional Publishing]gel. A DotcommerceDay 2011-től az Internetes Vásárlás Napja mozgalomként született újjá. Az Internetes Vásárlás Napja hét éven keresztül, évről-évre e-kereskedők százait és online vásárlók százezreit mozgatja meg. A neo 2016-17-ben újabb kereskedelmi akciós napokkal jelentkezett, ilyen a SzabadPéntek, GyerekPéntek és a Nyárzuhanás. A Black Friday magyarországi meghonosodásával a neo az előzőekben felsorolt "big day"-eket felváltotta az e-kereskedelmi (saját)médiájaként létrehozott HelloBlackFriday.hu platformmal, szponzorációs bevételeket generálva ezen a felettébb kompetitív piacon. Szintén 2008-tól a neo évente kiadja a [Digitális Média Tények Könyve] (DMTK) nevű ingyenes kiadványt (a 10.évfolyamban Vélemények Könyve tartalommal kiegészült ünnepi bővített-kiadásban), amely a digitális média és marketing évkönyveként funkcionál az előző év hazai és nemzetközi adatait, tényeit összegyűjtve, feldolgozva. A Digitális Média Tények Könyvét évről-évre több mint ötezer marketinges, ügynökségi és médiaoldali döntéshozó és senior szakember veszi kézbe print kiadványként, vagy tölti le digitálisan kiadásban. A DMTK a szöveges tartalmak mellett, vizuális oldalról infografikus dizájnnal támogatja a megértést.


A neo 2010-ben a Budapesti Kommunikációs Főiskolával közösen Digitális Marketing akkreditált képzést indított.

2011-ben neoszkóp néven publikálta a legsikeresebb nemzetközi (online) kampányokat elemző nyomtatott kiadványát.

2012-ben [digitálismédia-tervezés képzés]t indított a Kreatívval közös szervezésben. A legfrissebb, újratöltött kiadás alkalmával olyan hype témák valós értékét, marketinghasznát vizsgálta az ügynökség, mint a programmatic, a natív, a tartalommarketing és az influencer marketing.


2012-ben [digitálismédia-tervezés képzés]t indított a Kreatívval közös szervezésben. A "Legfrissebb, újratöltött kiadás" konferencia/workshop alkalmával olyan hype témák valós értékét, marketinghasznát vizsgálta idejekorán az ügynökség, mint a programmatic, a natív, a tartalommarketing és az influencer marketing.


 

A neo 2009-ben 2 arannyal és 1 ezüsttel a (nemzetközi zsűri által elbírált) [Hipnózis] kreatívverseny legsikeresebb online ügynöksége lett.

2010-ben platina [EFFIE-díj]at nyert a Vatera Vera kampány társügynökségeként, elnyerve ezáltal a leghatékonyabb hazai kampány megvalósításáért kiosztott fődíjat.



http://www.mammutmail.com

http://www.mediapedia.hu

http://www.digitalfestival.hu

http://www.dotcommerceday.hu

http://www.enterdigital.hu

http://internetesvasarlasnapja.hu

http://gyerekpentek.hu

http://szabadpentek.hu

http://helloblackfriday.hu

 

 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta