Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Media Hungary 2010
Verzió: 5  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2011-02-10 09:49:47
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A Media Hungary 2010 a magyarországi [médium]ok legjelentősebb és legnagyobb létszámú szakmai tanácskozása. A 15. alkalommal megrendezésre kerülő rendezvény helyszíne - a Média Hungary szervezője és a szálloda közötti vita miatt- a szokásos Club Tihany Szálloda és Konferencia-központ helyett a balatonfüredi Balaton Szabadidő és Konferenciaközpont.


A [Media Hungary] 2010 a magyarországi [médium]ok legjelentősebb és legnagyobb létszámú szakmai tanácskozása. A 15. alkalommal megrendezésre kerülő rendezvény helyszíne - a Média Hungary szervezője és a szálloda közötti vita miatt- a szokásos Club Tihany Szálloda és Konferencia-központ helyett a balatonfüredi Balaton Szabadidő és Konferenciaközpont.


 
A 2010-es [rendezvény] időponjta május 18-19, a [konferencia] mottója: "Kritikus tömegek".
 
A [Media Hungary] 2010 kiemelt témái:
 
A kritikus tömeg meghatározása és az exponenciális húzóerő
Médiainfláció
A tartalomterjesztés üzleti modelljei
Négy negyegyed, egy egész?
De mit is jelent a közszolgálatiság?
Az ingyenesség túlérett gyümölcsei
A paranoid hatalom és a média 
2011.12.31.24.00
Kikapcsolja le az analóg adókat?
Sweet home. Miért éri meg itthon adózni?
Minél kevesebb a pénzed annál hatékonyabb a hirdetésed?
Leveszem, lelopom, leadom: A média szerzői jogi fóruma
Jön a felszabídító: [Ipad] és a [Kindl] az új üzleti modellek szolgálatában
A médiafogyasztás műveltsége
Szerepváltások: Élet a kampány után
Celebgyárak, és egyéb médiatermékeket előállító cégek
Ki fizessen a tartalomért?
Csak a végeredmény számít: a hatékony reklám ismérvei

  • Médiainfláció
  • A tartalomterjesztés üzleti modelljei
  • Négy negyegyed, egy egész?
  • De mit is jelent a közszolgálatiság?
  • Az ingyenesség túlérett gyümölcsei
  • A paranoid hatalom és a média 
  • 2011.12.31.24.00
  • Kikapcsolja le az analóg adókat?
  • Sweet home. Miért éri meg itthon adózni?
  • Minél kevesebb a pénzed annál hatékonyabb a hirdetésed?
  • Leveszem, lelopom, leadom: A média szerzői jogi fóruma
  • Jön a felszabídító: [Ipad] és a [Kindl] az új üzleti modellek szolgálatában
  • A médiafogyasztás műveltsége
  • Szerepváltások: Élet a kampány után
  • Celebgyárak, és egyéb médiatermékeket előállító cégek
  • Ki fizessen a tartalomért?
  • Csak a végeredmény számít: a hatékony reklám ismérvei

 
A hazai előadók mellett olyan nemzetközi előadók is részt vesznek a konferencián, mint [Andreas Bartl] (a német German Free TV Holding ügyvezető igazgatója), [Carlo Campos] (spanyol, az Innovation International Media Consulting elnökhelyettese), [David Norris] (angol, a MindShare Médiaügynökség szponzorációkért és tartalomkészítésért felelős igazgatója), [Doron Hacmon] (holland televíziós és online üzletfejlesztési igazgató), [Gregorz Piechota] (a lengyel Gazeta Wyborcza üzletfejlesztési igazgatója), [Jonathan MacDonald] (angol, a JME.net alapítója), [John Purkiss] (angol, personal branding szakértő), [Kangiszer Gyula] (az amerikai Deliotte Consulting stratégiai és műveleti igazgatója) és [Tony Hertz] (angol, a Hertz Radio tulajdonosa, marketingszakember).









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta