Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: marketingkutatás
Verzió: 5  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-03 14:45:58
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A marketingkutatás (Consumer Marketing Research) vizsgálja a [fogyasztó]k igényeit, és foglalkozik a termékekkel, az [ár]ral, a konkurenciával, az értékesítési csatornákkal, az aktivizálható eszközökkel, valamint a [beszerzés]i lehetőségekkel is, hatékonyabbá téve így a marketingdöntéseket. Célja a primer és szekunder forrásból származó pontos, releváns, aktuális, időszerű és meghatározott okból összegyűjtött információk szolgáltatása a [marketing] döntéshozók felé. Szerepe van az [értékalkotás]ban is.


A marketingkutatás (Consumer Marketing Research) vizsgálja a [fogyasztó]k igényeit, és foglalkozik a [termékek]kel, az [ár]ral, a konkurenciával, az [értékesítési csatornák]kal, az aktivizálható eszközökkel, valamint a [beszerzés]i lehetőségekkel is, hatékonyabbá téve így a marketingdöntéseket. Célja a primer és szekunder forrásból származó pontos, releváns, aktuális, időszerű és meghatározott okból összegyűjtött [információ]k szolgáltatása a [marketing] döntéshozók felé. Szerepe van az [értékalkotás]ban is.


 

 


 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta