Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: márkastratégia
Verzió: 3  
Változtatta: katera
Változtatás dátuma: 2009-07-16 13:06:22
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Két márkastratégiát különböztetünk meg:


A márkastratégia a márkára vonatkozó döntések összessége.


 

Összegyűjtő [márka]stratégia: Az összegyűjtő módszer esetén a [vállalat]i márka „védi” a vállalat termékeit is. Egysége jelenti az előnyét és hátrányát is: ha egy termék negatív kritikát kap,az hat az egész „imázs”-ra, pozitív kritika esetén viszont javít azon.


Két márkastratégiát különböztetünk meg:

 

Összegyűjtő [márka]stratégia: Az összegyűjtő módszer esetén a [vállalat]i márka „védi” a vállalat termékeit is. Egysége jelenti az előnyét és hátrányát is: ha egy termék negatív kritikát kap,az hat az egész „[imázs]”-ra, pozitív kritika esetén viszont javít azon.



Szétszóró márkastratégia: A szétszóró módszer lényege, hogy a vállalat egyes [termék]ei önálló márkaként jelennek meg a piacon. Ezt az márkastratégiát a gyors avulásnak kitett termékeknél érdemes alkalmazni .
 

 

 

 


 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta