Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Interaktív televíziós hirdetési forma.

Az „impulzus reakció” (Impulse Response, IR) formátumnál az extra információ a képernyő felső részén jelenik meg hasonlóan egy layer-es internet bannerhez. Ez a formátum legtöbbször direkt marketing eszközként használható (pl. a reklámszpothoz kapcsolódóan [kupon]?, termékminta vagy [katalógus]? megrendelése). A megoldás az új média által kiváltott magasabb aktivizáló képességet (impulzív hatást) aknázza ki.
A legfontosabb különbség az IR és a DAL között, hogy míg az IR-nél a banner megkattintása (így például egy kupon megrendelése) közben a néző az eredeti műsorfolyamban marad, a DAL interakció során megszakítja a műsorfolyamot, és egy új képernyőt jelenít meg, ahol a reklám[szpot]?ról a [mikroszájt]?ra kapcsolva navigál tovább. Ennek feloldására alkalmazható a kép-a-képben megoldás vagy a képernyőfelosztás, ahol együtt látható a műsorfolyam és a mikroszájt-tartalom.
 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta