Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


 

In-hall teszt:
 
Az in-hall teszt a személyes megkérdezés egyik speciális esete. A technikai fejlődés előrehaladtával azonban mind gyakran alkalmaznak internetes kérdőíveket a kutatás lefolytatásához. A felmérés alkalmával a résztvevők egy előre berendezett teszt-szobában, online esetben az interneten a termék vagy reklám tesztelése után válaszolnak a kérdésekre. A számszerűsíthető, kvantitatív adatfelvétel mellett bizonyos kvalitatív eredmények rögzítésére is lehetőséget nyújt.
 
Mikor érdemes alkalmazni:
 
A kutatási módszerrel elsősorban a fogyasztók döntési mechanizmusait, a vásárlások hátterében álló tényezőket, illetve a termékekkel kapcsolatos attitűdöket, véleményeket, preferenciákat tudják vizsgálni. A kutatási megoldás alkalmazása lehetővé teszi a bevezetés előtt álló termékek, termékkoncepciók tesztelését, valamint a már piacon lévő termékek változtatásának, új elemeinek a vizsgálatát.
 
Mintaméret:
 
Az in-hall vizsgálatokat offline módon legalább 100 fővel, internetes kutatásoknál pedig minimum 300 fővel készítik.
 
Kapcsolódó webcímek:
 
In-hall kutatási módszer online alkalmazása: http://www.nrc.hu/modszerek/inhall








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta