Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Az in-game advertising az [advergaming]? egy szűkebb halmaza, mely számítógépes játékokban megjelenő igen hatékony fizetett hirdetést, reklámot jelent, amelynek célja egy adott termék népszerűsítése.

 

A hirdetés (advertisment) és a játék (game) szavakból jött létre ez a kifejezés. Alapgondolata, hogy egy számítógépes játékkal többször játszik a felhasználó, mint ahányszor egy filmet néz meg, ezáltal a reklámozott termékkel is többször találkozik.

 

Ezekben a játékokban számukra a [termékelhelyezés]? (product placement) általában nem is zavaró, sőt a játékosok többsége örül e termékeknek, mert a virtuális világ ez által jobban közelít a valósághoz.

 

Linkajánló: Papp-Váry Árpád (2008): Advergaming: reklám a videojátékokban, Brand Trend, 2008.06.16.








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta