Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: holisztikus marketing
Verzió: 3  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2017-10-11 11:35:10
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Azt hangsúlyozza, hogy a [marketing]ben „minden számít”, és ezért gyakran szükséges a széles, integráló megközelítés alkalmazása.


 

4 alapvető dimenziója:


5 alapvető dimenziója:


  • Belső marketing: annak biztosítása, hogy a szervezetben mindenki magáévá teszi a megfelelő marketing elveket - legfőképpen pedig a felső vezetés;
  • Integrált marketing: annak biztosítása, hogy az értékek létrehozásának, kibocsátásának és kommunikálásának sokféle eszközeit optimális módon alkalmazzák és kombinálják;
  • Kapcsolati marketing: gazdag, sokrétű és sokoldalú kapcsolatokat ápolni a [fogyasztó]kkal, az [értékesítési csatornák] tagjaival és az egyéb partnerekkel a marketingben;
  • Társadalmilag felelős marketing: megérteni a marketing [etika]i, a környezettel kapcsolatos, jogi. és társadalmi hatásait.

  •   Belső marketing: annak biztosítása, hogy a szervezetben mindenki magáévá teszi a megfelelő marketing elveket - legfőképpen pedig a felső vezetés;
  • Integrált marketing: annak biztosítása, hogy az értékek létrehozásának, kibocsátásának és kommunikálásának sokféle eszközeit optimális módon alkalmazzák és kombinálják;
  • Kapcsolati marketing: gazdag, sokrétű és sokoldalú kapcsolatokat ápolni a [fogyasztó]kkal, az [értékesítési csatornák] tagjaival és az egyéb partnerekkel a marketingben;
  • Társadalmilag felelős marketing: megérteni a marketing [etika]i, a környezettel kapcsolatos, jogi. és társadalmi hatásait.
  • Teljesítmény marketing: megkívánja, hogy tisztában legyünk a marketingtevékenységek és programok pénzügyi és nem pénzügyi hasznával a vallálat és  a társadalom számára. A marketing eredményességét vizsgálja és ezek alapján értékelik a piacrészesedés, az  elveszített vevők arányát, a vásárlói elégedettség, a termékminőség, és egyéb mutatók alakulását.


 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta