Személyes információk:
Hesmondhalgh, David
Brit kultúrakutató és médiateoretikus. Jelenleg a University of Leeds / Institute of Communications Studies tanára, valamint a Culture and Media Industries Research Centre (CUMIRC) társigazgatója.
Kutatási területe
média- és kultúripar, kreatív szektor, zeneipar
Egyéb tudnivalók:
Publikációk
Hesmondhalgh, D. (2002/2007 2nd ed) The Cultural Industries, London, Thousand Oaks, CA and New Delhi: Sage, 290pp, ISBN 0-7619-5453-8
Hesmondhalgh, D. (ed.) (2006) Media Production, Maidenhead and Milton Keynes: The Open University Press/The Open University, 192pp, ISBN 0-335-21884-9. Italian translation in preparation for publication in 2008.
Evans, J. and Hesmondhalgh, D. (eds.) (2005) Understanding Media: Inside Celebrity, Maidenhead and Milton Keynes: The Open University Press/The Open University, 192pp, ISBN 0-335-21880-6
Hesmondhalgh, D. and Negus, K. (eds.) (2002) Popular Music Studies, London: Arnold, 272pp, ISBN 0-340-76248-9
Hesmondhalgh, D. (2007) 'Creative Labour as a Basis for Critique of Creative Industries Policy', in Lovink, G. and Rossiter, N. (eds) MyCreativity Reader. Amsterdam: Institute of Network Cultures.
Hesmondhalgh, D. (2005) 'The Production of Media Entertainment', in Curran, J. and Gurevitch, M. (eds.) Mass Media and Society, 4th edn., London, Hodder Arnold. ISBN 0340884991
Magyarul megjelent:
Hesmondhalgh, David: Az elektronikus tánczene kulturális politikája In Replika 2005 (49-50): 45-54. letölthető itt: http://replika.hu/pdf/49/49-03.pdf
Forrás: ICS